- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
probleem met joomla
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Meer
13 mrt 2015 08:52 #8613
door Gast
probleem met joomla werd gestart door Gast
Hoi iedereen,
Heb een probleem met joomla of met host, ik weet het niet meer ben radeloos nu ::cry::
Nieuwe Joomla 3,4 aangemaakt voor mijn website, laat hij een deel van de gegevens niet zowel van een template als een nieuwe pagina, dacht eerst er is een probleem et Joomla 3,4 maar ook met 3,3 blijf ik de zelfde probleem hebben....
Om moe van te worden, je mag zelf ook wel een kijk je nemen.......
Dan maak ik een acc aan voor je pffffffffffffffff
Graag wat hulp
Heb een probleem met joomla of met host, ik weet het niet meer ben radeloos nu ::cry::
Nieuwe Joomla 3,4 aangemaakt voor mijn website, laat hij een deel van de gegevens niet zowel van een template als een nieuwe pagina, dacht eerst er is een probleem et Joomla 3,4 maar ook met 3,3 blijf ik de zelfde probleem hebben....
Om moe van te worden, je mag zelf ook wel een kijk je nemen.......
Dan maak ik een acc aan voor je pffffffffffffffff
Graag wat hulp
Onderwerp is gesloten.
- n9iels
-
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
13 mrt 2015 08:52 #8614
door n9iels
Beantwoord door n9iels in topic probleem met joomla
Kun je misschien wat specifieker zijn omdat wat voor pagina het gaat? Betreft het een menu item met een artikel of wat anders? En heb je een url van de website?
zo kunnen wij je wat beter helpen
zo kunnen wij je wat beter helpen

Onderwerp is gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
13 mrt 2015 08:52 #8615
door Gast
Beantwoord door Gast in topic probleem met joomla
Onderwerp is gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Admin
-
- Weet soms dingen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 2
13 mrt 2015 08:52 #8616
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic probleem met joomla
Heb je bij Joomla51 al gezocht?
www.joomla51.com/forum/8-commercial-templates
En het is een betaalde template dus je zal daar toch ook hulp moeten krijgen?
www.joomla51.com/forum/8-commercial-templates
En het is een betaalde template dus je zal daar toch ook hulp moeten krijgen?
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
13 mrt 2015 08:52 #8617
door Gast
Onderwerp is gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
13 mrt 2015 08:52 #8618
door Gast
Dit heb ik gedaan via controlepanel van de hosting Rondeb
Onderwerp is gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
13 mrt 2015 08:52 #8619
door Gast
Heb net iets uit geprobeerd en het wordt nog gekker, naast mijn hoofd site een sub site aangemaakt.
Daar is alles te zien maar pak ik mijn hoofd site mis ik weer een deel van joomla ??????????
Bericht toegevoegd op 13 maart 2015 om 11:02
Vorige bericht was op 13 maart 2015 om 11:00
Alle twee zijn nieuwe aangemaakte site
Daar is alles te zien maar pak ik mijn hoofd site mis ik weer een deel van joomla ??????????
Bericht toegevoegd op 13 maart 2015 om 11:02
Vorige bericht was op 13 maart 2015 om 11:00
keizerman;119610 schreef : Heb net iets uit geprobeerd en het wordt nog gekker, naast mijn hoofd site een sub site aangemaakt.
Alle twee zijn nieuwe aangemaakte site
Onderwerp is gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
13 mrt 2015 08:52 #8620
door Gast
Dan heb je waarschijnlijk niet de demo omgeving geïnstalleerd. Dat is een omgeving van Joomla + template + demo data om de template features te tonen.
Indien je alleen de template zelf hebt geïnstalleerd, dan zit deze demo data daarbij niet in. Dat betekent dat je bekend moet zijn met de template en zelf de objecten moet aanmaken om e.e.a er zo uit te laten zien.
Het demo package is juist bedoeld om te zien welke objecten en instellingen nodig zijn om de template ten volle te benutten. Voor specifieke vragen zul je het beste bij hen op het forum terecht kunnen. Tenzij er hier toevallig iemand dezelde/soortgelijke template heeft gekocht.
Indien je alleen de template zelf hebt geïnstalleerd, dan zit deze demo data daarbij niet in. Dat betekent dat je bekend moet zijn met de template en zelf de objecten moet aanmaken om e.e.a er zo uit te laten zien.
Het demo package is juist bedoeld om te zien welke objecten en instellingen nodig zijn om de template ten volle te benutten. Voor specifieke vragen zul je het beste bij hen op het forum terecht kunnen. Tenzij er hier toevallig iemand dezelde/soortgelijke template heeft gekocht.
Onderwerp is gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
13 mrt 2015 08:52 #8621
door Gast
Alles is op de zelfde wijze geïnstalleerd ( installeert nooit de demo, heb je altijd zoveel werk van om weer te verwijderen
)
ps heb nog een site daar op heb ik hem ook geïnstalleerd werkt die perfect
Heb nog maar met de hosting bedrijf gebeld voor een oplossing wordt hier echt moe en gek van.. hij zal een test doen het kan zijn dat er daar iets mis is gegaan...
iedereen bedankt voor het vinden van een oplossing zal jullie op de hoogte houden qwa oplossing..

ps heb nog een site daar op heb ik hem ook geïnstalleerd werkt die perfect
Heb nog maar met de hosting bedrijf gebeld voor een oplossing wordt hier echt moe en gek van.. hij zal een test doen het kan zijn dat er daar iets mis is gegaan...
iedereen bedankt voor het vinden van een oplossing zal jullie op de hoogte houden qwa oplossing..
Onderwerp is gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
13 mrt 2015 08:52 #8622
door Gast
Keizerman,
Als je geen demo-gegevens installeert, kun je niet verwachten dat je template output geeft. Is nogal logisch, want dan heb je als het ware alleen code neergezet die ongeveer inhoudt: "als op deze modulepositie iets binnen de joomla-beheerschermen (modulebeheer) wordt neergezet, dan toon die op deze wijze". Demo-content is niet minder dan een voorbeeld-invulling van het template.
En inderdaad: het is veel werk om deze democontent uiteindelijk te verwijderen, maar een tip: verander nooit in de demo-content zelf, kopieer door. Dan kun je uiteindelijk op aanmaakdatum-sortering heel gemakkelijk alles verwijderen in alle schermen (artikelbeheer, menubeheer, modulebeheer , evt. componentenbeheer).
groet,
Lianne
Als je geen demo-gegevens installeert, kun je niet verwachten dat je template output geeft. Is nogal logisch, want dan heb je als het ware alleen code neergezet die ongeveer inhoudt: "als op deze modulepositie iets binnen de joomla-beheerschermen (modulebeheer) wordt neergezet, dan toon die op deze wijze". Demo-content is niet minder dan een voorbeeld-invulling van het template.
En inderdaad: het is veel werk om deze democontent uiteindelijk te verwijderen, maar een tip: verander nooit in de demo-content zelf, kopieer door. Dan kun je uiteindelijk op aanmaakdatum-sortering heel gemakkelijk alles verwijderen in alle schermen (artikelbeheer, menubeheer, modulebeheer , evt. componentenbeheer).
groet,
Lianne
Onderwerp is gesloten.