- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
html display:none voor admin!
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Meer
08 mrt 2015 23:05 #8720
door Gast
html display:none voor admin! werd gestart door Gast
Hallo,
Mijn admin is plotseling een wit scherm. Maar niet meteen na de upgrade naar 3.4.
Ik drukte op een knop in de backend en het bleef wit. Ik weet inmiddels dat behavior.php de html een display:none geeft. Maar ik kom er niet achter waarom! Ik zie geen foute files op de server, die ik zou zien met een recente datum. Ik heb niets gedaan met de administratorfiles.
Ik was alleen bezig met zoeken naar een niet werkende functie in een component en uploadde daar af en toe een aangepast file voor.
Dat lijkt me toch geen reden voor een alarmreactie van Joomla?
Wat kan er aan de hand zijn?
Groeten,
Maarten
Mijn admin is plotseling een wit scherm. Maar niet meteen na de upgrade naar 3.4.
Ik drukte op een knop in de backend en het bleef wit. Ik weet inmiddels dat behavior.php de html een display:none geeft. Maar ik kom er niet achter waarom! Ik zie geen foute files op de server, die ik zou zien met een recente datum. Ik heb niets gedaan met de administratorfiles.
Ik was alleen bezig met zoeken naar een niet werkende functie in een component en uploadde daar af en toe een aangepast file voor.
Dat lijkt me toch geen reden voor een alarmreactie van Joomla?
Wat kan er aan de hand zijn?
Groeten,
Maarten
Onderwerp is gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
08 mrt 2015 23:05 #8721
door Gast
Beantwoord door Gast in topic html display:none voor admin!
Over het algemeen betekent dat dat er een javascript probleem voor zorgt dat deze disp*lay:none niet weggehaald wordt. Stel voor dat je de oorspronkelijke bestanden terug zet.
Onderwerp is gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
08 mrt 2015 23:05 #8722
door Gast
Dank je sovainfo, ik zal het proberen. Ik weet nu een beetje waar ik zoeken moet.
Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Is dit nieuw in Joomla 3?
Bericht toegevoegd op 9 maart 2015 om 10:41
Vorige bericht was op 9 maart 2015 om 10:24
Vreemd, gisteravond kon ik er door met Firebug omgezette css (html {display:block!important;} gewoon weer in de backend komen, en vandaag na herstart is alles gewoon weer normaal, want Firebug z'n overrule was niet meer aanwezig, en ik heb een normale backend!
Zou het een sessie/cache situatie zijn geweest dan?
Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Is dit nieuw in Joomla 3?
Bericht toegevoegd op 9 maart 2015 om 10:41
Vorige bericht was op 9 maart 2015 om 10:24
Vreemd, gisteravond kon ik er door met Firebug omgezette css (html {display:block!important;} gewoon weer in de backend komen, en vandaag na herstart is alles gewoon weer normaal, want Firebug z'n overrule was niet meer aanwezig, en ik heb een normale backend!
Zou het een sessie/cache situatie zijn geweest dan?
Onderwerp is gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
08 mrt 2015 23:05 #8723
door Gast
Ken de situatie alleen van javascript problemen. Deze zijn meestal niet tijdelijk en dienen in de software aangepast te worden. Zou het als een incident beschouwen en pas als dit vaker voor komt te onderzoeken.
Onderwerp is gesloten.