- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
website
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
08 mrt 2015 13:22 #8755
door
website werd gestart door
Beste joomla gebruikers,
Zit met een probleempje.
Heb joomla versie 3.0 geinstalleerd met virtuemart 3.
Nu kan ik dus wel inloggen in de backand van me website.
Maar als ik nu ga inloggen op de frontend, wat tevens gewoon lukt (frontend site) dan zie ik alleen maar een blanco pagina.
Normaal zag ik hier wat tekst en dergelijke
wie o wie kan me hiermee helpen.
alvast bedankt groetjes
ganesh
Zit met een probleempje.
Heb joomla versie 3.0 geinstalleerd met virtuemart 3.
Nu kan ik dus wel inloggen in de backand van me website.
Maar als ik nu ga inloggen op de frontend, wat tevens gewoon lukt (frontend site) dan zie ik alleen maar een blanco pagina.
Normaal zag ik hier wat tekst en dergelijke
wie o wie kan me hiermee helpen.
alvast bedankt groetjes
ganesh
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
08 mrt 2015 13:22 #8756
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic website
Hallo Ganesh,
ik neem aan dat je com_virtuemart.3.0.6.2.zip en com_virtuemart.3.0.6.2_ext_aio.zip en
nl-NL.com_virtuemart.zip en tpl_renibiz.zip geïnstalleerd heb via Extensies >Uploaden & installeren Joomla extensie.
Heb ja daarna soms al een foutmelding gehad of gezien ?
Soms helpt het als je ook er na bij systeem Opschonen verlopen items doet en ook wis cache
Maar je kan ook eens kijken of je nog bij je hoofd menu bij menu tiems nog wel een startpagina heb staan dus met zo geel/oranje sterretje
ik neem aan dat je com_virtuemart.3.0.6.2.zip en com_virtuemart.3.0.6.2_ext_aio.zip en
nl-NL.com_virtuemart.zip en tpl_renibiz.zip geïnstalleerd heb via Extensies >Uploaden & installeren Joomla extensie.
Heb ja daarna soms al een foutmelding gehad of gezien ?
Soms helpt het als je ook er na bij systeem Opschonen verlopen items doet en ook wis cache
Maar je kan ook eens kijken of je nog bij je hoofd menu bij menu tiems nog wel een startpagina heb staan dus met zo geel/oranje sterretje
lvda
Discussie gesloten.