Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Upgrade 2.5.28 naar 3.3.6 probleem

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
16 dec 2014 19:24 #10186 door Gast
Upgrade 2.5.28 naar 3.3.6 probleem werd gestart door Gast
Ik heb tot nu toe bij 4 sites de upgrade gedaan van 2.5.28 naar 3.3.6. Ik heb zoals geadviseerd wordt bij update - opties de instelling naar korte termijn omgezet en dan verschijnt de link naar het updatepakket voor 3.3.6 so far so good. In 2 gevallen ging alles goed en was de update zo gepiept. In 2 gevallen ging het echter hopeloos mis. Het updaten begint en dan wordt het scherm opeens erg leeg en erg wit. Zowel de front end als de back end is niet meer te bereiken. Als ik dan de mappenstructuur op de server bekijk is van alle mappen en bestanden de datum aangepast behalve van de configuration.php. Als ik dat bestand open zie ik geen gekke zaken, kan dus niks vinden om de site weer aan de praat te krijgen.
Wat ik me afvraag:
1. Kan het aan de template liggen? Moet ik eerst bijvoorbeeld de Beez20 als standaard instellen?
2. Is er een soort van draaiboek voor de upgrade?
3. Waar kan het fout gaan?
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
16 dec 2014 19:24 #10187 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Upgrade 2.5.28 naar 3.3.6 probleem
Hallo,

op onderstaande link is een handleiding.
help.mijnjoomlaforum.nl/Upgraden/joomla-2-5-x-naar-3-x.html

Kan meerdere oorzaken hebben dat je witte pagina hebt.
Een verkeerde extensie of zoals je al zegt een niet goed template.

Wat je nog kunt doen is via je configiratie file "error reporting" aanzetten.
Deze regel:
Code:
public $error_reporting = 'default';
Aanpassen naar onderstaande regel:
Code:
public $error_reporting = '6135';

En dan kijken of je op de witte pagina een error te zien krijgt en deze dan hier neerzet.

Succes ermee.

Groeten Ron :D
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
16 dec 2014 19:24 #10188 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Upgrade 2.5.28 naar 3.3.6 probleem
Bedankt, ik denk dat ik met die handleiding wel wat kan. Ook het compatible zijn van de template staat er bij. Ik zal nog wat experimenteren met wat sites, ik heb er zo'n 60 in een proefomgeving staan en 10 in de productie omgeving, daar zit er ook een bij met een flinke K2 inhoud.

Ik meld me weer als ik nieuws heb!
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena