Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Update naar 3.7 foutmelding

• Marielle Vangerven
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
16 mei 2017 09:59 #12903 door Marielle Vangerven
Update naar 3.7 foutmelding werd gestart door Marielle Vangerven
Als ik mijn website wil updaten, krijg ik de foutmelding "0 Cannot write to log file". Na wat zoeken vond ik dat de maprechten van mijn logs-map en mijn tmp-map dan waarschijnlijk niet goed staan. Die heb ik ondertussen allebei aangepast naar 755, maar als ik in de maprechten ga kijken, blijven beide mappen niet schrijfbaar staan.
Bij One.com stelden ze me dan voor om de update-file dan te uploaden en zo de update uit te voeren, maar dan krijg ik nog meer foutmeldingen. Erkan een map niet worden aangemaakt, eenbestand niet worden verplaatst naar de tmp-file, archive bestaat niet en kan geen installatiepakket vinden.
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
16 mei 2017 10:25 #12904 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Update naar 3.7 foutmelding
Ik denk dat je pad nog niet goed staat ingesteld.
Hiermee kun je bepalen wat het pad zou moeten zijn: www.joomlacommunity.nl/downloads/divers/5-path-php
Voer dit uit en kijk of het goed staat.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Marielle Vangerven
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
16 mei 2017 12:15 #12905 door Marielle Vangerven
Beantwoord door Marielle Vangerven in topic Update naar 3.7 foutmelding
Dank u wel, dit was het!
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena