- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
na update 3.7.1/3.7.2 component banners niet meer te benaderen via menu
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
30 mei 2017 11:40 #13138
door
na update 3.7.1/3.7.2 component banners niet meer te benaderen via menu werd gestart door
na de upgrade 3.7.1 en daarna 3.7.2 zie ik in de backend onder Componenten het component Advertenties (banners) niet meer weergeven. Ik heb de volgende acties ondernomen:
1. handmatig de upgrade bestanden via ftp gekopieerd
2. onder Extensies - exrensiebeheer - discover geprobeerd het component zichtbaar te krijgen en opnieuw te installeren
3. database gerepareerd
Helaas niet het gewenste resultaat. Wie kan mij helpen het component weer zichtbaar te krijgen? Op Google kan ik niet iets vinden wat mij helpt.
1. handmatig de upgrade bestanden via ftp gekopieerd
2. onder Extensies - exrensiebeheer - discover geprobeerd het component zichtbaar te krijgen en opnieuw te installeren
3. database gerepareerd
Helaas niet het gewenste resultaat. Wie kan mij helpen het component weer zichtbaar te krijgen? Op Google kan ik niet iets vinden wat mij helpt.
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
30 mei 2017 12:22 #13139
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic na update 3.7.1/3.7.2 component banners niet meer te benaderen via menu
Is bij Extensies - Beheren - Beheren de Advertenties component zichtbaar?
www.reisverslagen.net
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
- Margriet
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
30 mei 2017 12:58 #13141
door Margriet
Beantwoord door Margriet in topic na update 3.7.1/3.7.2 component banners niet meer te benaderen via menu
Ik denk dat
hier
de oplossing staat.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
30 mei 2017 14:36 #13143
door
Beantwoord door in topic na update 3.7.1/3.7.2 component banners niet meer te benaderen via menu
@Martijn ja is daar zichtbaar, maar kan er verder niets mee
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
30 mei 2017 15:05 #13147
door
Beantwoord door in topic na update 3.7.1/3.7.2 component banners niet meer te benaderen via menu
@Margriet# ga ik proberen. Ik laat het weten
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
31 mei 2017 07:54 #13155
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Beantwoord door Martijn Maandag in topic na update 3.7.1/3.7.2 component banners niet meer te benaderen via menu
Hier een aanwijzing:
forum.joomla.org/viewtopic.php?t=949813
www.reisverslagen.net
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
31 mei 2017 08:57 #13156
door
Topper Martijn, dat is de oplossing! Is dat een upgrade bugje?
Allen bedankt voor het meedenken!
Allen bedankt voor het meedenken!
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
31 mei 2017 09:09 #13157
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Mooi dat het opgelost is. Je weet niet hoe fouten soms ontstaan, hangt soms van de manier waarop steeds geüpdated is. Een update die van 1.5 naar 2.x goed gaat geeft soms in 3.5 pas problemen.
www.reisverslagen.net
Discussie gesloten.