- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
In 3.7.2: invoegen "lees meer" knop doet 't niet
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
31 mei 2017 20:22 #13161
door
In 3.7.2: invoegen "lees meer" knop doet 't niet werd gestart door
Als ik erop klik, kom ik in het algemene instellingen scherm.
Met browser-terug-knop kom ik weer terug bij het artikel dat ik aan 't bewerken was.
Waar kan dat aan liggen?
Met browser-terug-knop kom ik weer terug bij het artikel dat ik aan 't bewerken was.
Waar kan dat aan liggen?
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
01 jun 2017 04:53 #13163
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic In 3.7.2: invoegen "lees meer" knop doet 't niet
Heb je dit probleem in een bepaalde browser of in meerdere?
Misschien de cache van joomla legen?
Misschien de cache van joomla legen?
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
01 jun 2017 09:05 #13170
door
Beantwoord door in topic In 3.7.2: invoegen "lees meer" knop doet 't niet
Dank voor je reactie. Ik ben een fanatieke cache-leger, daar ligt 't niet aan
.
Als je in het "artikel bewerken" scherm hovert boven de invoeg knoppen (invoegen afbeelding, invoegen menu, etc.) zie je onderin de browser welke link de knop gebruikt.
Als je hovert boven "invoegen lees meer" klopt die link ook niet, hij gaat domweg naar /administrator/#
Werkt het bij jou wel goed, dan?
.Als je in het "artikel bewerken" scherm hovert boven de invoeg knoppen (invoegen afbeelding, invoegen menu, etc.) zie je onderin de browser welke link de knop gebruikt.
Als je hovert boven "invoegen lees meer" klopt die link ook niet, hij gaat domweg naar /administrator/#
Werkt het bij jou wel goed, dan?
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
01 jun 2017 09:55 #13172
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic In 3.7.2: invoegen "lees meer" knop doet 't niet
Is een bekend probleem, zie
github.com/joomla/joomla-cms/pull/15869
www.reisverslagen.net
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
01 jun 2017 10:17 #13173
door
Aha, thanks.
Github, ik blijf 't een mysterieuze omgeving vinden
. Er zijn geloof ik tutorials Github for Dummies, daar moet ik er nodig 's eentje van volgen.
Maar als ik 't goed begrijp ligt het aan de editor en niet aan Joomla (logisch, eigenlijk), en is het bij de meesten opgelost?
Ik gebruik de laatste versie van JCE...
(workaround - mocht het iemand boeien - is simpel: de "system read more" code uit een ander artikel kopieren).
Github, ik blijf 't een mysterieuze omgeving vinden
. Er zijn geloof ik tutorials Github for Dummies, daar moet ik er nodig 's eentje van volgen.Maar als ik 't goed begrijp ligt het aan de editor en niet aan Joomla (logisch, eigenlijk), en is het bij de meesten opgelost?
Ik gebruik de laatste versie van JCE...
(workaround - mocht het iemand boeien - is simpel: de "system read more" code uit een ander artikel kopieren).
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
01 jun 2017 10:44 #13175
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Beantwoord door Martijn Maandag in topic In 3.7.2: invoegen "lees meer" knop doet 't niet
Als je iets hebt waarvan je denkt dat het een bug is, dan kun je het beste hier naartoe gaan:
issues.joomla.org/
Hier kies je voor "Alle" en "Zoekmiddelen". Als je nu wat zoekwoorden invoert (liefst in het Engels) dan vind je of zoiets al gerapporteerd is.
Issues.joomla.org is een soort interface naar Github, als je wat minder technisch bent aangelegd, zoals ook ik
Issues.joomla.org is een soort interface naar Github, als je wat minder technisch bent aangelegd, zoals ook ik
www.reisverslagen.net
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
02 jun 2017 09:42 #13186
door
Allemachtig, zie je wel dat je daarvoor eerst op cursus moet! 
Komt natuurlijk ook omdat het echt internationaal is, lang niet iedereen heeft engels als moedertaal, dus je moet ook nog 's onhandig engels zien te ontcijferen. Maar al dat Gitjargon...
Maar dank - ik kon inderdaad mijn issue terugvinden, en min of meer begrijpen wat er speelde.
Ik heb de link gebookmarked en zal 'm voortaan in de gaten houden - correctie - proberen in de gaten te houden!

Komt natuurlijk ook omdat het echt internationaal is, lang niet iedereen heeft engels als moedertaal, dus je moet ook nog 's onhandig engels zien te ontcijferen. Maar al dat Gitjargon...
Maar dank - ik kon inderdaad mijn issue terugvinden, en min of meer begrijpen wat er speelde.
Ik heb de link gebookmarked en zal 'm voortaan in de gaten houden - correctie - proberen in de gaten te houden!
Discussie gesloten.