Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

PHP-versie overzetten van PHP 5.6 naar PHP 7.0

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
05 jun 2017 10:03 #13223 door
Ik wil mijn Joomla! versie upgraden van 3.6.5 naar 3.7.2. Mijn database loopt echter nog op PHP 5.6. Kan ik deze eerst zonder meer via het controlepaneel van mijn host omzetten naar PHP 7.0? Ik heb een recht toe recht aan website lopen, waar weinig code, enkel in de style.css is gewijzigd. Kijk eventueel hier .
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
05 jun 2017 10:24 #13224 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic PHP-versie overzetten van PHP 5.6 naar PHP 7.0
Joomla 3.7 draait nog gewoon met php 5.6. Je krijgt alleen een waarschuwing in het beheergedeelte.
Je kunt dus gewoon Joomla upgraden naar 3.7.2 en pas daarna PHP op versie 7 brengen.
Maak eerst even een back-up voor je gaat upgraden.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • JS Webdesign
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Webdesigner
Lees meer
05 jun 2017 21:22 #13231 door JS Webdesign
Beantwoord door JS Webdesign in topic PHP-versie overzetten van PHP 5.6 naar PHP 7.0
Upgraden naar php7 is een goed idee. Als je hoster die mogelijkheid biedt, is niet bij allemaal het geval hoor, wordt je website er echt merkbaar sneller van front en backend.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena