- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Foutmelding tijdens update
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
22 aug 2017 18:47 #14369
door
Foutmelding tijdens update werd gestart door
Krijg onderstaande foutmelding bij update van 3.4.1 naar nieuwste versie 3.7.5. Op alle paginas in backend de melding dat er een fout is opgetreden zonder een specifieke melding. Ik heb geprobeerd een akeeba backup proberen terug te zetten, ook hier krijg ik nu foutmeldingen. Heb zelfs de SQL moeten herstellen
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
23 aug 2017 04:48 #14373
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Foutmelding tijdens update
Als de install from web problemen geeft, zou je dan deze hier vandaan willen downloaden en installeren?
downloads.joomla.org/extensions/install-from-web/1-1-1
Misschien dat dit wel lukt? Ik heb deze melding nog nooit voorbij zien komen, maar het niet kunnen kopiëren of verplaatsen heeft meestal met rechten op de server te maken.
downloads.joomla.org/extensions/install-from-web/1-1-1
Misschien dat dit wel lukt? Ik heb deze melding nog nooit voorbij zien komen, maar het niet kunnen kopiëren of verplaatsen heeft meestal met rechten op de server te maken.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.