- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
3.8.0 -> 3.8.1 Waarom update in plaats van patch bij Joomla! Update?
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
05 okt 2017 08:41 #15160
door
3.8.0 -> 3.8.1 Waarom update in plaats van patch bij Joomla! Update? werd gestart door
Bij de patch van 3.8.0 -> 3.8.1 is het volledige stable-update_package bestand vooringevuld bij de Joomla! Update. Dat ding is 11 MB groot en bevat alle bestanden. Waarom is in dit geval niet de patch_package gekozen, die staat gewoon bij de downloads op joomla.org. Heeft dat een diepere reden, of is dat gewoon zo?
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
08 okt 2017 08:15 #15205
door
Beantwoord door in topic 3.8.0 -> 3.8.1 Waarom update in plaats van patch bij Joomla! Update?
Weet je zeker dat je nu (volledige) J3.8.0 draait? Anders heeft ie dat grotere bestand nodig.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
08 okt 2017 11:53 #15208
door
Beantwoord door in topic 3.8.0 -> 3.8.1 Waarom update in plaats van patch bij Joomla! Update?
Ja, dat weer ik zeker... Gaat met verschillende sites zo (van 3.8.0 -> 3.8.1). Kon er niets van vinden, maar misschien doe ik iets vreemds. Voor de werking maakt het natuurlijk niets uit,. Was benieuwd of ook anderen dit effect waarnemen.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
08 okt 2017 20:06 #15209
door
Ik heb juist het idee dat alleen de patch gepakt wordt, ondanks dat het pakket stable_update heet...
Als ik van 3.7.5 -> 3.8.1 ga, duurt 't maar een tel, en geen paar seconden, zoals 3.7.5 -> 3.8.0. De progress bar springt meteen - pats! - naar 86%.
Ik heb een site ge-update van 3.7.5 naar 3.8.1, en die blijft me mailtjes sturen dat ik moet updaten naar 3.8.0. Terwijl de site aangeeft dat hij versie 3.8.1 heeft. En ik kan experimentele routing aanzetten.
Maar die update ging me veel te snel.
Ik heb nu het gevoel dat ik een soort incomplete 3.8 heb - maar ik weet niet hoe ik moet checken of dat echt zo is.
Iemand een idee?
Als ik van 3.7.5 -> 3.8.1 ga, duurt 't maar een tel, en geen paar seconden, zoals 3.7.5 -> 3.8.0. De progress bar springt meteen - pats! - naar 86%.
Ik heb een site ge-update van 3.7.5 naar 3.8.1, en die blijft me mailtjes sturen dat ik moet updaten naar 3.8.0. Terwijl de site aangeeft dat hij versie 3.8.1 heeft. En ik kan experimentele routing aanzetten.
Maar die update ging me veel te snel.
Ik heb nu het gevoel dat ik een soort incomplete 3.8 heb - maar ik weet niet hoe ik moet checken of dat echt zo is.
Iemand een idee?
Discussie gesloten.