- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Auto update met controle
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
17 okt 2017 18:16 #15339
door
Auto update met controle werd gestart door
Hi,
Heeft iemand ervaring met deze partij ? perfect dashboard.com
Ik heb wel een stukje gelezen op joomlaseo maar ik las ook over problemen waar mensen tegenaan liepen. Aan de ene kant denk ik dat het makkelijk kan zijn, aan de andere kant wil ik zelf ook de controle houden.
Mocht iemand ervaring met deze partij hebben en diegene zou dat willen delen.
Nu kreeg ik ook een mailtje van siteground over een nieuwe manier van backup wat een grote stap voorwaarts is.
www.siteground.com/tutorials/cpanel/back..._your_Entire_Account
Heeft iemand ervaring met deze partij ? perfect dashboard.com
Ik heb wel een stukje gelezen op joomlaseo maar ik las ook over problemen waar mensen tegenaan liepen. Aan de ene kant denk ik dat het makkelijk kan zijn, aan de andere kant wil ik zelf ook de controle houden.
Mocht iemand ervaring met deze partij hebben en diegene zou dat willen delen.
Nu kreeg ik ook een mailtje van siteground over een nieuwe manier van backup wat een grote stap voorwaarts is.
www.siteground.com/tutorials/cpanel/back..._your_Entire_Account
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
18 okt 2017 04:05 #15343
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Auto update met controle
Ik heb zelf geen ervaring met Perfect Dashboard, maar ik weet wel dat de CEO van Perfect Dashboard Alexander Kuczek ook de VP van Joomla is. Niet dat het wat over de kwaliteiten van de diensten zegt, maar qua betrouwbaarheid, denk ik dat je wel goed zit.
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
18 okt 2017 04:39 #15345
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Auto update met controle
Ik heb het even gebruikt maar vond de gratis versie niet echt lekker werken, de betaalde optie biedt veel meer mogelijkheden waar je wat aan hebt. (duh)
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
18 okt 2017 06:00 #15349
door
Beantwoord door in topic Auto update met controle
Misschien dat ik het op 1 domein probeer. De kosten zijn het niet. Die €3,- heb ik er graag voor over als het goed werkt. Nooit meer zelf updaten met een check of alles nog werkt. Hoe lekker is dat?
Discussie gesloten.