- Ontvangen bedankjes 0
Oude versie terug zetten of nieuwere versie van module?
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Ik heb mijn website geüpdate naar Joomla 3.8.1.
Nu heb ik een extensie: JA ACM Module for Joomla 2.5 & 3.4 die dus niet meer werkt...
De afbeeldingen worden niet meer weergeven hierdoor.
Ik moet of een oudere versie van Joomla terug zetten (hoe?!)
Of een nieuwere versie van JA ACM Module for Joomla vinden (maar die kan ik niet vinden?)
Het gaat om de volgende website: www.veiligheidsinstituut.nl .
Kan iemand mij helpen met een goede oplossing?
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
- Ontvangen bedankjes 0
Ik lees dat de JA ACM Module alleen en gekochte templates zitten of zaten
dus kijk eens of je wat verder mee kan komen
lvda
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Ontvangen bedankjes 0
Hallo,
Ik lees dat de JA ACM Module alleen en gekochte templates zitten of zaten
dus kijk eens of je wat verder mee kan komen
Dankjewel voor het antwoord! Die kan ik dus helaas niet downloaden, dan wordt het toch de oude versie terugzetten tijdelijk, zodat ik een goed functionerende website heb en even de tijd om iets anders te bedenken. Ik weet alleen niet hoe ik dat moet doen?
- Margriet
-
- Gebruiker
-
- Ontvangen bedankjes 0
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
- Ontvangen bedankjes 0
zo snel Je zegt dit
maar staan die dan ergens apartDe afbeeldingen worden niet meer weergeven hierdoor.
in een menu ? wan rechts zie ik steeds wel een afbeelding in een artikel
lvda
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Ontvangen bedankjes 0
Maar wat werkt er dan niet goed aan de website ik heb beetje vluchtig gekeken maar zie volgens mij geen fouten.
zo snel Je zegt ditmaar staan die dan ergens apartDe afbeeldingen worden niet meer weergeven hierdoor.
in een menu ? wan rechts zie ik steeds wel een afbeelding in een artikel
In het blauwe blok waar de checklist ook staat, stond ook altijd een afbeelding links. (op de homepage)
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
- Ontvangen bedankjes 0
kan je dan niet op die plek een andere module met de juiste afbeelding neer zetten
"In het blauwe blok waar de checklist ook staat" is die checklist ook met die module gemaakt of is dat weer
wat anders ?.
en weet je zeker dat het niet meer werkt want als ik met webontwikkelaar kijk lijkt het wel of allen de verwijzing naar
een plaatje ontbreekt als ik er iets invul lijkt gewoon te werken.
heb je al eens na update in administrator gedeelte > extensies > bekeren >ontdekken
lvda
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Ontvangen bedankjes 0
Misschien denk ik verkeerd hoor maar als alleen daar een plaatje getoont word met die module
kan je dan niet op die plek een andere module met de juiste afbeelding neer zetten
"In het blauwe blok waar de checklist ook staat" is die checklist ook met die module gemaakt of is dat weer
wat anders ?.
en weet je zeker dat het niet meer werkt want als ik met webontwikkelaar kijk lijkt het wel of allen de verwijzing naar
een plaatje ontbreekt als ik er iets invul lijkt gewoon te werken.
heb je al eens na update in administrator gedeelte > extensies > bekeren >ontdekken
Ook al gekeken... Niets.
Ik heb hier een link hoe hij was: web.archive.org/web/20170916160156/http:...igheidsinstituut.nl/
Het enige wat ik in de HTML als verandering kan vinden is dat het toen nog versie 3.6 van Joomla was...
En dan kijken hoe het met het formaat uitkomt.
Succes ermee.
Groeten Ron