- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Migratie naar andere server *php 7.1 backend onbereikbaar
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
15 nov 2017 14:05 #15570
door
Migratie naar andere server *php 7.1 backend onbereikbaar werd gestart door
Hoi, na migratie website (naar een server die op laatste php versie draait) is de backend onbereikbaar. xxxx/administrator of via admin tools login en secret url komt de 404 pagina tevoorschijn. Hoe kom ik op de backend? Via ftp het main file van admin tools naar main-disable hernoemen helpt ook niet echt. De paden zijn aangepast door de host zeggen ze.
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Ik moet nog een paar sites verhuizen naar een andere server omdat de php versies out of date raken. Hoe kan ik dit omzeilen of voorbereiden in Admin Tools?
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Ik moet nog een paar sites verhuizen naar een andere server omdat de php versies out of date raken. Hoe kan ik dit omzeilen of voorbereiden in Admin Tools?
Discussie gesloten.
15 nov 2017 15:00 #15572
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Migratie naar andere server *php 7.1 backend onbereikbaar
Hallo,
hoe heb je de migratie uitgevoerd?
Als site benaderd via ftp bestaat er wel een administrator map?
Je hebt alle extensies geupdated naar laatste versie? soms zijn er (oudere) extensies die niet werken met php 7.x
En misschien toch path regels toch controleren voor de zekerheid.
www.joomlacommunity.nl/downloads/divers/5-path-php
Succes ermee.
Groeten Ron
hoe heb je de migratie uitgevoerd?
Als site benaderd via ftp bestaat er wel een administrator map?
Je hebt alle extensies geupdated naar laatste versie? soms zijn er (oudere) extensies die niet werken met php 7.x
En misschien toch path regels toch controleren voor de zekerheid.
www.joomlacommunity.nl/downloads/divers/5-path-php
Succes ermee.
Groeten Ron

Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
18 nov 2017 10:38 #15592
door
Beantwoord door in topic Migratie naar andere server *php 7.1 backend onbereikbaar
Hoi, sorry voor de late reactie.
De .htaccess en .htpasswd files uit de administrator map verwijderen deed het. Daarna Admin Tools downloaden en installeren en het was weer ok. De Admin tools firewall/beveiliging is zeer gevoelig voor veranderingen.
De .htaccess en .htpasswd files uit de administrator map verwijderen deed het. Daarna Admin Tools downloaden en installeren en het was weer ok. De Admin tools firewall/beveiliging is zeer gevoelig voor veranderingen.
Delete the files named .htaccess and .htpasswd from your site's administrator directory.
Discussie gesloten.