Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Upgrade naar 3.8.4 vol met fouten

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
02 feb 2018 13:59 #16232 door
Upgrade naar 3.8.4 vol met fouten

Voorheen had en waren er absoluut geen problemen in de vorige versie.

Na nogmaals een controle uit te voeren voordat er een upgrade gegeven zal worden van joomla, liet ik mijn Aimy Sitemap Pro versie de laatste keer erop los. Dit resulteerde absoluut geen problemen.

Na de upgrade naar versie 3.8.4 liet ik nogmaals Aimy Sitemap Pro versie zijn werk uitvoeren. Echter nu met zeer veel fouten, zoals hieronder te zien zal zijn. De meest voorkomende fout ligt bij nadering */component/*
Code:
/component/content/category/37-het-zonnestelsel/planetoide/alles-over-asteroiden HTTP Status Code: 404 /component/content/category/9-nieuws-feiten/binnenland HTTP Status Code: 404 /component/content/category/23-nieuws-feiten/vulkaanuitbarstingen-wereldwijd HTTP Status Code: 404 /component/content/category/12-nieuws-feiten/massale-diersterfte-wereldwijd HTTP Status Code: 404 /component/content/category/61-zonnestelsel/zon HTTP Status Code: 404 /component/content/category/57-het-zonnestelsel/planetoide HTTP Status Code: 404 /component/content/category/47-space-weather-today/het-zonnestelsel HTTP Status Code: 404 /component/content/category/43-het-zonnestelsel/de-aarde HTTP Status Code: 404 /component/content/category/42-het-zonnestelsel/planetoide/albedo HTTP Status Code: 404 /component/content/category/41-het-zonnestelsel/planetoide/neo HTTP Status Code: 404 /component/content/category/40-het-zonnestelsel/planetoide/gevaarlijke-object-fo HTTP Status Code: 404 /component/content/category/38-het-zonnestelsel/planetoide/astronomische-eenheid HTTP Status Code: 404 /component/content/category/36-het-zonnestelsel/d-region-absorptie HTTP Status Code: 404 /component/content/category/35-het-zonnestelsel/planeten-sterrenkunde HTTP Status Code: 404 /component/content/category/34-het-zonnestelsel/kometen-sterrenkunde HTTP Status Code: 404 /component/content/category/33-het-zonnestelsel/de-zon HTTP Status Code: 404 /component/content/category/32-levensstijl/gezondheid-algemeen HTTP Status Code: 404 /component/content/category/31-levensstijl/eten-drinken HTTP Status Code: 404 /component/content/category/30-levensstijl/gezondheid HTTP Status Code: 404 /component/content/category/27-financieel-overzicht/buitenland HTTP Status Code: 404

Hierboven is dan ook een zeer korte versie van de fouten.
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Lees meer
02 feb 2018 14:55 #16234 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Upgrade naar 3.8.4 vol met fouten
Middag John1,

gebruik je een extensie voor url opbouw?

De component url's werkten normaal wel?

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
02 feb 2018 15:04 #16235 door
Beantwoord door in topic Upgrade naar 3.8.4 vol met fouten

Middag John1,

gebruik je een extensie voor url opbouw?

De component url's werkten normaal wel?

RonDeb dank voor uw reactie

Gewoon standaard joomla stellingen.

De Aimy Sitemap Pro gaf eerst geen problemen, echter na upgrade wel met de status HTTP Status Code: 404
Discussie gesloten.
  • J Sanders
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ontwikkelaar van [url=www.mijnrekensite.nl]MijnRekensite.nl[/url].
Lees meer
02 feb 2018 21:21 #16238 door J Sanders
Beantwoord door J Sanders in topic Upgrade naar 3.8.4 vol met fouten
Hoi,

Dit is een bug in Joomla! 3.8.4. :o
Zie de Issue tracker:
en
en

Een oplossing is al voorhanden.

Gr.

Ontwikkelaar van MijnRekensite.nl , een online oefenmethode voor rekenen.
Discussie gesloten.
  • Ton Kemp
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Online marketeer @ ViatriX en Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch, Docent Marketing @ Avans Hogesch
Lees meer
04 feb 2018 11:10 #16242 door Ton Kemp
Beantwoord door Ton Kemp in topic Upgrade naar 3.8.4 vol met fouten
Dank je wel.
Dit zijn inderdaad het soort problemen die ik ook ervaar.
IK verwacht dat er snel een update komt, anders zet ik 3.8.3. weer terug.

Online marketeer @ Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch
Customer Journey Manager @ViatriX.nl
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Lees meer
04 feb 2018 11:30 #16243 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Upgrade naar 3.8.4 vol met fouten
Hallo,

als het goed is komt aankomende week een nieuwe update van joomla uit.

github.com/joomla/joomla-cms/milestone/30

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena