Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Automatische Updates" van Joomla en PlugIns

  • René
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Wij zijn een Foto- en Webstudio die diensten kunnen verlenen aan een ieder, zoals het MKB, Overheid,
Meer
13 sep 2018 18:46 #17669 door René
Beantwoord door René in topic Automatische Updates" van Joomla en PlugIns
Waarschuwing
Update: Kan updatesite #1 "Joomla! Core" niet openen, URL: update.joomla.org/core/list.xml
Update: Kan updatesite #3 "Accredited Joomla! Translations" niet openen, URL: update.joomla.org/language/translationlist_3.xml
Update: Kan updatesite #8 "WebInstaller Update Site" niet openen, URL: appscdn.joomla.org/webapps/jedapps/webinstaller.xml
Update: Kan updatesite #12 "Joomla! Update Component Update Site" niet openen, URL: update.joomla.org/core/extensions/com_joomlaupdate.xml
Update: Kan updatesite #13 "Weblinks Update Site" niet openen, URL: raw.githubusercontent.com/joomla-extensi.../master/manifest.xml
Update: Kan updatesite #16 "Dutch Language Updates" niet openen, URL: download.joomlacommunity.eu/downloads/up...ranslationlist_3.xml
Update: Kan updatesite #17 "BFStop Package Update Server" niet openen, URL: raw.github.com/codeling/pkg_bfstop/master/update.xml
Update: Kan updatesite #41 "BFStop Package Update Server" niet openen, URL: bfstop.bfroehler.info/update.xml
Update: Kan updatesite #48 "WebInstaller Update Site" niet openen, URL: appscdn.joomla.org/webapps/jedapps/webinstaller.xml
Update: Kan updatesite #73 "Akeeba Backup Core" niet openen, URL: cdn.akeebabackup.com/updates/pkgakeebacore.xml
Update: Kan updatesite #75 "Admin Tools Core" niet openen, URL: cdn.akeebabackup.com/updates/pkgadmintoolscore.xml
Update: Kan updatesite #82 "Akeeba FEF" niet openen, URL: cdn.akeebabackup.com/updates/fef.xml
Update: Kan updatesite #96 "JCE Editor Package" niet openen, URL: cdn.joomlacontenteditor.net/updates/xml/pkg_jce.xml
Update: Kan updatesite #98 "FOF 3.x" niet openen, URL: cdn.akeebabackup.com/updates/fof3.xml

Bovenstaande is de melding die ik krijg.

Foto- & Webstudio Digitaal ICT (René Schouten)
Wij kunnen voor u Webdesign & Webhosting Verzorgen
Geregistreerd Partner van Vimexx "Dé best beoor
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
13 sep 2018 19:21 #17672 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Automatische Updates" van Joomla en PlugIns
Hallo René,

had je de hosting nog gevraagd om fast-cgi of mod_ruid2 te installeren?

Groetjes Ron :)
Onderwerp is gesloten.
  • René
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Wij zijn een Foto- en Webstudio die diensten kunnen verlenen aan een ieder, zoals het MKB, Overheid,
Meer
13 sep 2018 19:32 #17673 door René
Beantwoord door René in topic Automatische Updates" van Joomla en PlugIns
Hoi Ron,

Dat is door mijn hoofd heen geschoten, maar alsnog gevraagd.

Foto- & Webstudio Digitaal ICT (René Schouten)
Wij kunnen voor u Webdesign & Webhosting Verzorgen
Geregistreerd Partner van Vimexx "Dé best beoor
Onderwerp is gesloten.
  • René
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Wij zijn een Foto- en Webstudio die diensten kunnen verlenen aan een ieder, zoals het MKB, Overheid,
Meer
19 sep 2018 08:25 #17701 door René
Beantwoord door René in topic Automatische Updates" van Joomla en PlugIns
UPDATE van de Hosting Partij:
Beste René,

Ik denk dat je de meeste informatie hebt op www.stichtschoonmaakgroep.nl/_info.php
Maar PHP draait dus als FPM applicatie.

Misschien dat we wat aan deze informatie hebben.

Foto- & Webstudio Digitaal ICT (René Schouten)
Wij kunnen voor u Webdesign & Webhosting Verzorgen
Geregistreerd Partner van Vimexx "Dé best beoor
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
19 sep 2018 09:25 #17702 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Automatische Updates" van Joomla en PlugIns
Hallo Rene,

Als je de beveiliging di nu je administrator gedeelte tijdelijk uitzet werkt het dan ook niet ?.
Of als je een van die extensies waar je zo melding van krijg eens opnieuw installeert blijf die melding dan ook nog.
Verder denk ik dat je deze lees eens hier geheel onderste topic
En staat bij administrator > Componenten > Joomla! Update onder de knop opties de update kanaal nog wel op Standaard

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • René
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Wij zijn een Foto- en Webstudio die diensten kunnen verlenen aan een ieder, zoals het MKB, Overheid,
Meer
19 sep 2018 09:50 #17703 door René
Beantwoord door René in topic Automatische Updates" van Joomla en PlugIns
Hoi Leen,

En staat bij administrator > Componenten > Joomla! Update onder de knop opties de update kanaal nog wel op Standaard (JA)
Als ik het topic lees (mijn engels is niet erg goed), lijkt dit wel op mijn probleem, zal hier eens een keer goed voor gaan zitten.



Foto- & Webstudio Digitaal ICT (René Schouten)
Wij kunnen voor u Webdesign & Webhosting Verzorgen
Geregistreerd Partner van Vimexx "Dé best beoor
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
19 sep 2018 10:59 #17704 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Automatische Updates" van Joomla en PlugIns
Hallo René,

Leen zijn oplossing zou het wel eens kunnen zijn.
  1. Error reporting op Max zetten.
  2. Dan kijken of je ook de melding krijgt curl_exec (Warning: curl_exec() has been disabled for security reasons)
  3. Zo ja dan moet die regel verwijderd worden uit PHP.ini file waarschijnlijk moet de hosting dat doen.
Zo dat is de vertaling van de Engelse oplossing ;) Natuurlijk gaat alle eer naar Leen :)

Wanneer dit niet tot een oplossing leid dan zou ik een kopie maken van de site met akeeba en deze bij Vimexx testen.
Zo kunnen je uitsluiten of het het aan de hosting ligt of toch aan joomla. (ik vermoed hosting)

Succes ermee.

Groeten Ron :)
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
19 sep 2018 12:57 #17705 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Automatische Updates" van Joomla en PlugIns
Hallo Rene,
Nog wat aanvulling ik heb het lokaal volgens mij met een wampserver (3.1.3) kunnen uit testen .
er is alleen nog iets wat me opvalt dat het pas komt als je hij
administrator > Systeem > Algemene instellingen de proxy instellingen bij proxy inschakelen op aan zet.
en mogelijk ook als je de FTP - inschakelen ook op aan heb staan.
Dus bekijk dat dan eerst eens of je dat per ongeluk op aan heb staan

lvda
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • René
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Wij zijn een Foto- en Webstudio die diensten kunnen verlenen aan een ieder, zoals het MKB, Overheid,
Meer
19 sep 2018 13:01 #17706 door René
Beantwoord door René in topic Automatische Updates" van Joomla en PlugIns
Hoi Leen,

Thanks weer voor het meedenken aan een oplossing en het geven van al de feeback. Wat ben ik toch blij met Joomla! en Joomla! Community Forum. Ga dit zo snel mogelijk even oppakken.

Foto- & Webstudio Digitaal ICT (René Schouten)
Wij kunnen voor u Webdesign & Webhosting Verzorgen
Geregistreerd Partner van Vimexx "Dé best beoor
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
19 sep 2018 13:40 #17707 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Automatische Updates" van Joomla en PlugIns
Hallo René,

Ik moet nu ook zeggen dat ik het ook bij mijn eigen test website heb getest en zodra ik daar
dus die proxy server op ingeschakeld zet zonder verder gegevens dan treed het ook bij mij op..
ps
Het blijft soms een leuke uitdaging om voor zoiets een oplossing te vinden maar ja niet aller
servers en sites etc zijn gelijk .
Maar op dit forum denken gelukkig meerdere mensen mee en zo lukt het vrij vaak toch iets op te lossen

lvda
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena