Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Foutmelding bij System - Privacy Consent

  • JoopMantel
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
01 nov 2018 05:08 #18056 door JoopMantel
Foutmelding bij System - Privacy Consent werd gestart door JoopMantel
Foutmelding bij het inschakelen van System - Privacy Consent

Volgende melding wordt op de frontpage weergegeven

/public_html/plugins/system/expiresheaders/expiresheaders.php on line 45



Een Privacy Consent na het inloggen??
Ik mis voor het inloggen diverse knoppen en of een aanvinkt box??
Zeer veel meldingen zijn in het Engels voor de bezoekers
En wanneer we kijken naar de foto met pending, blijft op pending staan
Information Request Created at NB, e-mail wel ontvangen en geactiveerd.

Hier hadden ze wel even wat beter over na moeten denken en testen, om dat in een upgrade vrij te geven.
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
01 nov 2018 05:35 #18057 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Foutmelding bij System - Privacy Consent
Ik zie geen vraag, kan ik dit topic sluiten?

Verder, Joomla wordt gemaakt door vrijwilligers. Toevallig weet ik dat er maar een paar mensen echt veel werk verzet hebben om de Privacy Tool Suite te kunnen realiseren. Een opmerking zoals jij die maakt doet mij er meer aan denken dat jij ook wel deze nieuwe functionaliteit had kunnen testen toen dit nog in de beta-fase zat.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • JoopMantel
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
01 nov 2018 05:39 #18058 door JoopMantel
Beantwoord door JoopMantel in topic Foutmelding bij System - Privacy Consent
Hu, is toch ook om een melding te maken als er een probleem zijn met een upgrade??

functionaliteit had kunnen testen toen dit nog in de beta-fase


Op deze website staat geen beta zover ik dat heb kunnen zien.
Joomla.org ook niet.
Zijn er dan nog meer websites waar je dan moet gaan zoeken voor een beta versie??
Of is het brood kopen bij de slager

Maar ga je gang, dat je nog vraagt om de topic te sluiten als het niet relevant is
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
01 nov 2018 06:06 #18059 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Foutmelding bij System - Privacy Consent
Er wordt via developer.joomla.org over alpha- en beta-releases aankondigingen gedaan en ook via Twitter, Facebook en LinkedIn.

Deze website is niet de officiele Joomla website, dat is joomla.org. Dit is de Nederlandse Joomla Community. Ik heb al eerder zitten denken om hier ook meer nieuws over beta-releases te delen en zal dat even met de groep bespreken.

Een probleem hier melden zal betekenen dat men er hier op dit forum er mee bezig is, niet dat de personen die de code van Joomla onderhouden en er weet van hebben. Om dat te verzorgen kan je op issues.joomla.org een Engelstalige melding maken zodat het opgepikt kan worden.

Ik kan wat kortaf gereageerd hebben maar een opmerking waarmee je je eerste post afsluit is niet netjes. Als ik alleen kijk hoeveel vrije tijd ik besteed in het Social Media Team, Joomla gebruikersgroepen en events organiseren en op fora reageren/modereren. In de PTS zit al heel veel tijd en er is de afgelopen maanden hard aan gewerkt om het te krijgen waar het nu is.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • JoopMantel
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
01 nov 2018 06:21 #18060 door JoopMantel
Beantwoord door JoopMantel in topic Foutmelding bij System - Privacy Consent

hier ook meer nieuws over beta-releases te delen

En dat ze dus bij issues.joomla.org de "foutjes" kunnen melden, hier kan het niet.
Zover ik dit weet zijn hier alleen vrijwilligers, dus geen goed idee lijkt mij, maar wie ben ik om daar over e oordelen.

Als ik modules of plugins schreef, testte ik mij suf, voordat het toegevoegd werd aan de hoofd software. Ik weet niet dat wanneer ooit die beta versie was uitgegeven en hoeveel mensen dat getest hebben, dat mag ik wel degelijk mijn mening geven, dat ze het even beter hadden moeten nazien op fouten.

Onderwerp is gesloten.
  • Youll
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
01 nov 2018 07:47 #18062 door Youll
Beantwoord door Youll in topic Foutmelding bij System - Privacy Consent
En nog even als aanvulling:
plugins/system/expiresheaders/expiresheaders.php is geen core bestand. Dus dat heb je zelf geïnstalleerd waarschijnlijk.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena