Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Na update naar 3.9.1 foutmelding uploaden afbeeldingen in JCE *

  • Wim Houtman
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
27 nov 2018 16:26 #18254 door Wim Houtman
zojuist de 3.9.1 bug fix update gedaan, maar nu kan ik geen afbeeldingen meer uploaden. Dat kon voor de update nog wel (3.9.0) Fout melding in media: Fout U heeft geprobeerd bestanden te uploaden die niet veilig zijn. Fout melding in uploaden via artikel ( JCE editor) Upload Failed: No data .
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
27 nov 2018 19:44 #18258 door Rondeb
Avond,

heb zojuist getest in testartikelen en kon gewoon nieuw afbeelding vanaf me pc uploaden.

Heb je het probleem bij verschillende afbeeldingen? en zijn dit dan afbeelding met JPG extensie?

Groeten Ron :D
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
27 nov 2018 20:37 #18262 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Na update naar 3.9.1 foutmelding uploaden afbeeldingen in JCE *
Is er toevallig een update van JCE beschikbaar in jouw website?
Edit: Ik heb overigens je topic-titel verduidelijkt. "3.9.1 bug fix" zegt niks over het probleem dat je ervaart. Overigens, indien er geen JCE update beschikbaar is. Kan je dan wel via de Joomla core afbeeldingen uploaden?

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Wim Houtman
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
28 nov 2018 10:02 #18268 door Wim Houtman
Nee het vond plaats na de update 3.9.1, maar ik vermoed inmiddels dat ik de server limiet heb overschreden bij de webhoster. Ik zie een huge log file staan van meer dan 2 GB en ik mag er maar 2 GB op hebben staan (meer dan genoeg ). Ik denk dat daardoor de foutmelding ontstaat. Ik zal het zsm laten weten als dat de oorzaak is.

update: Opgelost:Het lag aan de log files (debug files) van sh404sef die ik op verzamelen had staan blijkbaar. Er was inmiddels meer dan 3 GB verzameld. Heeft dus helemaal niets te maken met de 3.9.1 update, behalve dat het de bekende druppel was. Blijkbaar veroorzaakt de limiet instelling bij de webhoster deze foutmelding in Joomla die niet 1,2,3 duidelijk was.

Oplossing Log files controleren wanneer deze melding komt na poging om te uploaden Fout U heeft geprobeerd bestanden te uploaden die niet veilig zijn. of Fout melding in uploaden via artikel (met de JCE editor) Upload Failed: No data. De (debug) log files waren bij mij van sh404sef afkomstig.
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
28 nov 2018 11:04 #18270 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Na update naar 3.9.1 foutmelding uploaden afbeeldingen in JCE *
Mooi dat de oorzaak gevonden is. :)

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena