Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Restore naar Localhost

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
22 apr 2020 07:51 #21141 door Gast
Restore naar Localhost werd gestart door Gast
Beste forumleden,
Ik probeer een Akeeba backup van een goed werkende on line website terug te zetten naar Localhost, maar dat gaat niet. Tot en met het einde van de Kickstart sessie gaat alles gewoon normaal. Aan het eind van de Kickstart sessie kun je kiezen voor front- of backend. Maar dan komt de foutmelding : undifined method JApplications Site :: is Client.
Op internet gekeken. Komt vaak voor als probleem, maar nergens een oplossing gezien.
Weet iemand de oplossing ? Ik gebruik :
Joomla 3.9.8
Php 7.2.29
Kickstart 7.0
Discussie gesloten.
  • Robert
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
23 apr 2020 06:12 #21153 door Robert
Beantwoord door Robert in topic Restore naar Localhost
Krijg je de melding ook als je probeert in te loggen in de backend ( /administrator ) ?
Zijn de Php-versies van beide servers Php 7.2 ? Of is een van de 2 misschien Php 5?

Yolknet - all for web
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
25 apr 2020 08:10 #21170 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Restore naar Localhost
Beste Robert,
Je blijft natuurlijk op internet zoeken en daar heb ik de oplossing gisteren gevonden !
Het blijkt in de map libraries van Joomla te zitten ! De oplossing is :
de door Akeeba gedownloade map libraries uitschakelen ( libraries_old) en van een nieuwe libraries map
uit een nieuwe Joomla installatie kopieren en plakken.

Hier haalde ik de oplossing vandaan.

So, if you are seeing the Call to undefined method JApplicationSite::isClient() error on your Joomla website, then try renaming the libraries folder to libraries_old and then copying the libraries folder from a fresh Joomla 3.8 install. If it doesn’t work, or if you are seeing a different error, then please contact us. We are always ready to help, our fees are very reasonable, and we really love working on Joomla websites!

www.itoctopus.com
Discussie gesloten.
  • Robert
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
25 apr 2020 10:30 #21172 door Robert
Beantwoord door Robert in topic Restore naar Localhost
Fijn dat het gelukt is. En bedankt voor het doorgeven van de oplossing. Misschien dat het anderen later ook kan helpen.

Yolknet - all for web
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena