Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Joomla update , krijg geen automatische meldingen meer

  • Jan van den Berg
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla gebruiker
Meer
19 jun 2020 11:59 #21428 door Jan van den Berg
Joomla update , krijg geen automatische meldingen meer werd gestart door Jan van den Berg
Hoi allen,
Sinds geruime tijd krijg ik via de email geen waarschuwingen meer dat er een Joomla update beschikbaar is.
Nu blijkt dat ik een aantal updates heb gemist.
Vraag 1) Hoe trek ik dat weer recht?
Vraag 2) Er zijn ook extensie updates beschikbaar. Mag ik die pas installeren als Joomla up to date is, dus welke volgorde?
Want voor ik joomla update, moet ik eerst een backup maken met Aqeeba Backup maar die heeft ook een update mogelijkheid.

Dank
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
19 jun 2020 12:22 #21429 door Leen
Het zou kunnen dat in administrator gedeelte bij plug-in beheer de plugin > Systeem - Joomla! Updatemelding uit staat .?
En meestal eerst extensies update dan pas de Joomla versie upgraden

lvda
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
20 jun 2020 10:49 #21430 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Joomla update , krijg geen automatische meldingen meer
En, afhankelijk van hoe oud je versie van Joomla is, voor het updaten: Ga, in het beheergedeelte naar Componenten --> Joomla! update.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Robert
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
01 jul 2020 12:50 #21482 door Robert
Het kan goed zijn dat de e-mailberichten wel worden verzonden, maar dat ze in je spamfolder belanden. Of dat het door de mailserver is tegengehouden. Stappen om dit te controleren:
- Ga naar www.mail-tester.com en kopieer het e-mailadres in de witte balk. Sluit dit tabblad niet af!
- Open in een nieuw tabblad of venster je Joomla-site en ga naar Systeem --> Algemene Instellingen --> tabblad Server
- Vul bij "E-mail afzender" het e-mailadres van Mail-tester in
- Sla de instellingen op
- Klik vervolgens onder de e-mailinstellingen op de knop "Test e-mail verzenden"
- Als je een groene melding krijgt dat het verzenden is gelukt ga je terug naar het tabblad met Mail-tester
- Klik op de knop "Check vervolgens je score" en wacht op de score die Mail-tester na ongeveer 30 seconden geeft

Mail-tester is ook een handige tool als je wilt testen hoe "spammy" je mailing is.

Yolknet - all for web
Discussie gesloten.
  • Jan van den Berg
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla gebruiker
Meer
15 jul 2020 17:41 #21531 door Jan van den Berg
Beantwoord door Jan van den Berg in topic Joomla update , krijg geen automatische meldingen meer
De update meldingen komen weer binnen.
Dank voor de reacties.
Discussie gesloten.
  • Jan van den Berg
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla gebruiker
Meer
15 jul 2020 19:38 #21533 door Jan van den Berg
Beantwoord door Jan van den Berg in topic Joomla update , krijg geen automatische meldingen meer
Alles up-to-date incl. extensies.
php 7.4.6
Joomla! 3.9.20
Nogmaals dank.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena