Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

PHP Foutmelding

  • Jan
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Hobbymatig bouw en onderhoud ik enkele website's, niet om er iets mee te verdienen maar altijd om ee
Meer
17 dec 2020 21:39 #22254 door Jan
PHP Foutmelding werd gestart door Jan
Goedendag,
Ik krijg weer een foutmelding die ik eerder heb gehad. Eén van de moderatoruren van dit forum heeft mij toen geholpen. Ik kan zijn contactgegevens niet meer vinden.
De foutmelding is:

Fatal error: Namespace declaration statement has to be the very first statement or after any declare call in the script in /var/www/clients/client42794/web92605/web/libraries/src/Input/Cookie.php on line 9


Het zou gekomen zijn door een fout bij het updaten.
Erg vervelend, het is een website die ik voor iemand om niet beheer, en nu is dit al de 2e keer.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik heb de oplossing gezocht in het terugzetten van de PhP versie op de server.
Dat resulteerde soms in een witte voorkant van de website zonder enkele foutmelding, soms in de foutmelding
Fatal error: Namespace declaration statement has to be the very first statement in the script in /var/www/clients/client42794/web92605/web/libraries/src/Input/Cookie.php on line 9
Maar ik kan nog steeds niet inloggen.

Groet,
Jan
www.pwleeflang.nl

Alvast bedankt, groetjes van Jan
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
18 dec 2020 09:33 #22255 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic PHP Foutmelding
Zo te zien staat je site nog op Joomla 3.9.22.
Wat ik zou doen is Joomla downloaden, uitpakken, de installation map verwijderen en daarna met FTP over de huidige site heen kopiëren.
Op deze manier worden alle Joomla bestanden overschreven met de meest recente.
Maak eerst een backup!

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
18 dec 2020 20:14 #22256 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic PHP Foutmelding
Avond,

ik heb TS in het verleden al geholpen en nu heb ik hem weer geholpen.

Blijkt dat zijn site gehackt is nou ja besmet is dus .php bestanden die zijn aangepast met raar script en er zijn ook veel .ico bestanden.
TS meld ook dat er misschien bestanden van een oude (niet joomla) site in deze Joomla site zitten.

Heb geadviseerd om zijn site op te schonen en alle wachtwoorden te veranderen.

Groeten Ron :)

Discussie gesloten.
  • Jan
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Hobbymatig bouw en onderhoud ik enkele website's, niet om er iets mee te verdienen maar altijd om ee
Meer
22 dec 2020 14:14 #22265 door Jan
Beantwoord door Jan in topic PHP Foutmelding
Hallo allemaal,

Zoals Ron al schrijft, hij heeft mij weer geholpen. Ik heb zijn aanwijzingen genoteerd mocht het weer een keer fout gaan.
De .ico bestanden zijn verwijderd, een enorme klus, en de wachtwoorden zijn weer aangepast.
Ron en Martijn bedankt voor de aanwijzingen en de hulp!
Groet,
Jan

Alvast bedankt, groetjes van Jan
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena