Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Website crasht na update 3.9.24 installatie

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
15 jan 2021 15:52 #22331 door Gast
Ik onderhoud meerdere "hobby" websites en na installatie van de update 3.9.24 crasht de frontend site volledig. Ik krijg een 403 of 500 melding. De backend werkt vreemd genoeg wel. Ik heb dit meerdere malen gehad nadat ik een backup terugplaatste. Het euvel blijft bestaan. Ik durf nu niet meer te updaten. Hebben meer gebruikers dir probleem?
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
15 jan 2021 16:26 #22332 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Website crasht na update 3.9.24 installatie
Hoi Frans,

selecteer in de backend eens een andere template en zie of de frontend wel werkt.

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
16 jan 2021 17:12 #22334 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Website crasht na update 3.9.24 installatie
Hoi,
Doe idd wat Ron aangeeft, als dat niet werkt zet alle plugins uit en check de site, als het nu goed gaat zet dan stuk voor stuk de plugins weer aan en check na elke keer de site! Gaat het op een gegeven moment weer fout dan weet je welke plugin het probleem veroorzaakt.

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
16 jan 2021 17:28 #22335 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Website crasht na update 3.9.24 installatie

Hoi,
Doe idd wat Ron aangeeft, als dat niet werkt zet alle plugins uit en check de site, als het nu goed gaat zet dan stuk voor stuk de plugins weer aan en check na elke keer de site! Gaat het op een gegeven moment weer fout dan weet je welke plugin het probleem veroorzaakt.

Dank voor jullie tips zover. Mocht de site weer crashen dan ga ik jullie tips uitvoeren. Nogmaals dank.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena