Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Telkens wit scherm bij updaten extensies (voor J 3.9.25)

  • Wim
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Onder de merknaam interlijn.nl lever ik 'praktisch webdesign': goedwerkende sites op basis van een t
Meer
03 mrt 2021 14:08 #22559 door Wim
Ben bezig een serie sites handmatig te updaten naar Joomla 3.9.25. Dan kies ik eerst voor het updaten van enkele extensies. Bij (vrijwel) alle krijg ik dan eerst een wit scherm. Probeer ik het nogmaals, dan gaat het goed.
Er worden wel telkens meerdere extensies geupdated, dus ik weet niet welke hier moeilijk doet.
Kortom: geen probleem, maar helemaal zuiver gaat dit niet.

Het updaten naar J 3.9.25 gaat daarna wel goed.

Interlijn.nl, praktisch webdesign.
Discussie gesloten.
  • Wim
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Onder de merknaam interlijn.nl lever ik 'praktisch webdesign': goedwerkende sites op basis van een t
Meer
03 mrt 2021 20:17 #22568 door Wim
Oorzaak lijkt vrijwel zeker Akeeba. Die moest vaak nog van 7.5.0.1 naar 8.0.1. Sloot ik even Akeeba uit van alle te updaten extensies dan ging het helemaal goed. Alleen Akeeba updaten gaf het witte scherm – even met een klik een scherm in de browser terug en opnieuw proberen Akeeba te updaten ging telkens wel goed.

Dus, wat mij betreft: opgelost.

Soms kreeg ik deze foutmelding:

Interlijn.nl, praktisch webdesign.
Discussie gesloten.
  • Wim
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Onder de merknaam interlijn.nl lever ik 'praktisch webdesign': goedwerkende sites op basis van een t
Meer
03 mrt 2021 20:24 #22569 door Wim
Oorzaak lijkt vrijwel zeker Akeeba. Die moest vaak nog van 7.5.0.1 naar 8.0.1. Sloot ik even Akeeba uit van alle te updaten extensies dan ging het helemaal goed. Alleen Akeeba updaten gaf het witte scherm – even met een klik een scherm in de browser terug en opnieuw proberen Akeeba te updaten ging telkens wel goed.

Dus, wat mij betreft: opgelost.

Soms kreeg ik deze foutmelding:

Interlijn.nl, praktisch webdesign.
Bijlagen:
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena