Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Backup van artikelen en fotos en menus, maar niet van Joomla backend zelf

  • Kris Vrancken
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • zaakvoerder www.webcube.be
Meer
15 jan 2022 13:33 #23658 door Kris Vrancken
Ik heb een website van een klant waarbij ik constant tegen fouten aanloop bij het updaten van plugins, ...Joomla 4.0.5 staat hierop maar het is niet het standaard scherm.
Ik betrouw de database dus niet meer helemaal, en wil van scratch starten.
Echter zou ik graag de opzet, de artikelen, de foto's behouden.
Hoe kan ik dit best aanpakken?
Het overschrijven van de Joomla installatie zorgt niet voor een oplossing, vermoed ik.
Is iemand bereid om hierover even een kwartiertje of half uurtje mee te kijken met me?

Alvast grote dank.
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
15 jan 2022 15:14 #23659 door Rondeb
Hoi Kris,

ik wel er desnoods wel naar kijken.

Het moet toch op te lossen zijn deze problemen want het zou zonde zijn dat je weer op nul moet beginnen.

Stuur me maar een PM

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
16 jan 2022 09:12 #23660 door Fred
@Kris

Als je gebruikt maakt van de hulp (wat ik je aanraad) van Ron en het lukt dan prefereert dat uiteraard, zo niet dan kan je van onderstaande gebruik maken.

Met sitesucker kan je hele websites (incl. artikelen en afbeeldingen, etc.) die online staat op je lokale computer opslaan en offline bekijken. Je hebt dan lokaal alle content beschikbaar.

Hier is sitesucker voor Mac te downloaden. Sitesucker is gratis.

Wil je een dergelijke applicatie voor Windows , dan kan je hier eens rondneuzen.

suc6
Fred

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
16 jan 2022 11:39 #23662 door Rondeb
Middag Kris,

ik heb je een whatsapp gestuurd.

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena