Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Hardnekkige fout: 'Coderingsfout'

  • Wim
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Onder de merknaam interlijn.nl lever ik 'praktisch webdesign': goedwerkende sites op basis van een t
Meer
08 apr 2022 14:54 #24005 door Wim
Hardnekkige fout: 'Coderingsfout' werd gestart door Wim
Een al wat oudere site draaide stapsgewijs steeds verder in de soep (eerst deden formulieren het niet meer, daarna konden artikelen niet worden aangepast, tot slot ging de site op wit). Template is uit 2012, Joomla 3.10.5.
Uiteindelijk bleef als enige zichtbaar de melding: 'Inhoudcoderingsfout. Fout tijdens het verbinden met [sitename]' - zie afbeelding.

De fouten ontstonden in de site toen die was geupdatet naar Joomla 3.10.8. Een mogelijke oorzaak zou kunnen zijn dat voor deze site met een oud template de PHP een paar weken of maanden geleden was ingesteld op 8, ofschoon de site daarmee aanvankelijk nog gewoon werkte, althans voor een bezoeker. Terug naar PHP 7.4 of 7.3 haalde niets uit.

Echt een probleem is het allemaal niet. Ik heb bij de hosting uiteindelijk een nieuw pakket aangemaakt, met nieuwe user, nieuwe dbase enz. Nu werkt het weer. Maar wel met een backup van begin februari, vandaar die oude Joomla-versie.
Stapsgewijs moet ik zien hoe ver de boel alsnog kan worden geupdatet.

Iemand een idee wat die melding 'Inhoudcoderingsfout' betekent?

Interlijn.nl, praktisch webdesign.
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
08 apr 2022 17:10 #24006 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Hardnekkige fout: 'Coderingsfout'
Hallo,

Als ik een beetje zoekt op internet gezocht in engelstaal lijkt het te maken kunnen hebben dat
Gzip aanstaat of dubbel wordt aangeroepen (mogelijk bij provider en of via htaccess etc)

lvda
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
08 apr 2022 21:22 #24007 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Hardnekkige fout: 'Coderingsfout'

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Wim
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Onder de merknaam interlijn.nl lever ik 'praktisch webdesign': goedwerkende sites op basis van een t
Meer
08 apr 2022 21:38 #24008 door Wim
Beantwoord door Wim in topic Hardnekkige fout: 'Coderingsfout'
Dank je Fred, de link naar dat bericht had ik nog niet gevonden. Of het dubbele Gzip was, kan ik niet meer nagaan. Wel weet ik dat de problemen erger werden nadat ik de error reporting op max had gezet.

Interlijn.nl, praktisch webdesign.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena