Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

website niet publiek toegankelijk meer vraagt altijd login

  • Antoon Mateusen
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
29 mrt 2024 22:06 #25924 door Antoon Mateusen
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Ik probeer onze oude website versie Joomla! 1.0.12 Stable terug zichtbaar te maken voor iedereen maar op de beginpagina komt altijd de melding U bent niet bevoegd om dit onderdeel te bekijken.
U dient zich in te loggen
Iemand een idee hoe ik dit nog kan oplossen?

Please Inloggen or een account aanmaken to join the conversation.

  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
30 mrt 2024 13:11 #25927 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic website niet publiek toegankelijk meer vraagt altijd login
Een joomla 1 website moet je niet meer gebruiken. Deze heeft een veel te groot risico op hacks.
Dus... Het niet toegankelijk zijn voor anderen is heel goed. Maak de website opnieuw in de huidige Joomla 5.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te

Please Inloggen or een account aanmaken to join the conversation.

  • Antoon Mateusen
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
31 mrt 2024 19:23 #25929 door Antoon Mateusen
Beantwoord door Antoon Mateusen in topic website niet publiek toegankelijk meer vraagt altijd login
Hoi Martijn, 
bedankt voor je antwoord maar probleem is dat we betalen voor de naam van onze site jeugdenvreugd.be die in 2006 door iemand gebouwd is. Aangezien er ondertussen niemand meer in onze fanfare zit die weet hoe ze werkt zie ik wel in dat er een update moet komen maar ik ben geen programmeur. Aangezien jij aangeeft om een nieuwe te bouwen neem ik aan dat ik de oude niet kan upgraden of zo. Ik zal de 5 versie eens downloaden en kijken of ik met hulp van de Joomla uitleg op internet iets nieuws kan bouwen. 

Please Inloggen or een account aanmaken to join the conversation.

  • Youll
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
31 mrt 2024 20:31 #25930 door Youll
Je oude site lijkt gehackt. Maar je kunt dus met een nieuwe Joomla 5 site gewoon je domeinnaam en je hosting blijven gebruiken. Als je nog wel in de backend van je site kunt, kan je eventueel alle teksten naar kladblok of zo kopiëren.

Please Inloggen or een account aanmaken to join the conversation.

  • Hans Kuijpers
  • Admin
  • Admin
  • Happy Frontend Developer
Meer
01 apr 2024 19:29 #25931 door Hans Kuijpers
Beantwoord door Hans Kuijpers in topic website niet publiek toegankelijk meer vraagt altijd login
Zoals Martijn aangeeft is Joomla 1 niet veilig meer en zoals Youll aangeeft lijkt je site gehackt. 
Opnieuw beginnen met Joomla 5 is een stuk eenvoudiger dan proberen de huidige Joomla 1 site van een upgrade te voorzien naar 1.6, 1.7, 2.x, 3.x, 4.x en dan naar 5

Om toch te kunnen beschikken over de data van de oude site zou je ook nog eens kunnen kijken wat het het Internet Archive voor jullie door de jaren heen opgeslagen heeft. 
Zie:  web.archive.org/web/20240000000000*/jeugdenvreugd.be

Succes.

Please Inloggen or een account aanmaken to join the conversation.

  • AboutTime
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • AboutTime for a new website?
Meer
07 apr 2024 23:11 #25941 door AboutTime
Dit bericht bevat beveiligde informatie

Please Inloggen or een account aanmaken to join the conversation.

Gemaakt door Kunena