- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Menu's geven problemen
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
30 mrt 2016 10:18 #2997
door
Menu's geven problemen werd gestart door
In
www.arbinsafety.nl/nieuw/
heb ik na problemen met het menu (via SP transfer geïmporteerd)
Het menuonderdeel dealers werkt niet (Blogonderdeel op categorie). Daarnaast wordt het menu niet getoond bij Contact (terwijl het op 'alle' staat)
Ook zie ik een aantal menuonderdelen bij het toewijzen van een module die ik bij de menu's niet terugzie (ook als ik het op - toon alle - zet)
In de tabel van de database zxie ik die ook terug, en dat lijken links naar bijv. com_newsfeeds en die staasn in het modulebeheer op status gedepubliceerd maar vind ik dus niet terug in de menu;s.
Wat kan ik doen om dit te herstellen of op te lossen.Kan ik eventueel de menu;s er compleet uitgooien en opnieuw erin zetten.....
Het menuonderdeel dealers werkt niet (Blogonderdeel op categorie). Daarnaast wordt het menu niet getoond bij Contact (terwijl het op 'alle' staat)
Ook zie ik een aantal menuonderdelen bij het toewijzen van een module die ik bij de menu's niet terugzie (ook als ik het op - toon alle - zet)
In de tabel van de database zxie ik die ook terug, en dat lijken links naar bijv. com_newsfeeds en die staasn in het modulebeheer op status gedepubliceerd maar vind ik dus niet terug in de menu;s.
Wat kan ik doen om dit te herstellen of op te lossen.Kan ik eventueel de menu;s er compleet uitgooien en opnieuw erin zetten.....
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
30 mrt 2016 10:18 #2998
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Menu's geven problemen
In je custum css bestand (regel 25) staat:
als je de z-index eruit gooit zie je het menu.
Weet niet wat de andere pagina's dan doen, maar de contactpagina ziet er dan goed uit. Wat betreft de categorie, staat daar al iets onder. Ik krijg een 404, dus pagina niet aanwezig. Wat betreft de extra menu-items, dat zou ik ff moeten bekijken in de backend, maar raar is het zeker.
Groet,
Patrick
Code:
.uk-grid > .tm-main {
background-color: #fff;
border: 1px solid #fff;
border-radius: 15px;
z-index: 500;
}
als je de z-index eruit gooit zie je het menu.
Weet niet wat de andere pagina's dan doen, maar de contactpagina ziet er dan goed uit. Wat betreft de categorie, staat daar al iets onder. Ik krijg een 404, dus pagina niet aanwezig. Wat betreft de extra menu-items, dat zou ik ff moeten bekijken in de backend, maar raar is het zeker.
Groet,
Patrick
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
30 mrt 2016 10:18 #2999
door
Beantwoord door in topic Menu's geven problemen
De categorieblog werkt nu juist helemaal niet, ook niet als ik andere parameters gebruik in het menu..... (andere categorie, lijst , etcetera...)
Discussie gesloten.