- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Joomla 3.5 logo terug naar home werkt niet
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
22 mrt 2016 07:42 #3072
door Gast
Joomla 3.5 logo terug naar home werkt niet werd gestart door Gast
Goedemorgen allemaal,
Na het updaten naar Joomla! 3.5 zojuist werkt het logo niet meer als terugkeer naar de start/index pagina maar wordt de pagina ververst. Hoe kan ik dit aanpassen? Ik gebruik een template van Joothemes...
Alvast bedankt, gr Hennie :cool:
Na het updaten naar Joomla! 3.5 zojuist werkt het logo niet meer als terugkeer naar de start/index pagina maar wordt de pagina ververst. Hoe kan ik dit aanpassen? Ik gebruik een template van Joothemes...
Alvast bedankt, gr Hennie :cool:
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
22 mrt 2016 07:42 #3073
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Joomla 3.5 logo terug naar home werkt niet
Goedemorgen astradyne/Hennie en welkom op dit forum. 
Ik kom er zelf nu nog niet aan toe om te updaten Joomla 3.5, dus ervaring kan ik nog niet delen. Als je abonnement bij Yootheme nog actief is kan je kijken of er wellicht een update voor je template is. Anders zou je je website kunnen delen zodat er mensen hier ook een blik op kunnen werpen?

Ik kom er zelf nu nog niet aan toe om te updaten Joomla 3.5, dus ervaring kan ik nog niet delen. Als je abonnement bij Yootheme nog actief is kan je kijken of er wellicht een update voor je template is. Anders zou je je website kunnen delen zodat er mensen hier ook een blik op kunnen werpen?
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 mrt 2016 07:42 #3074
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Joomla 3.5 logo terug naar home werkt niet
Bedankt voor jou reaktie, mijn website is
www.pixelfactory.nl
. Wie werpt er een blik en weet de oplossing?
Discussie gesloten.
- n9iels
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 mrt 2016 07:42 #3075
door n9iels
Beantwoord door n9iels in topic Joomla 3.5 logo terug naar home werkt niet
Ik had hetzelfde probleem bij een andere zelf gebouwde template. Weet alleen niet 100% zeker of het daarvoor ook niet werkte.
Ik maakte gebruik van $this->baseurl, dat heb ik vervangen door JURI::base(). Dan krijg ik wel weer gewoon een absolute url.
Ik maakte gebruik van $this->baseurl, dat heb ik vervangen door JURI::base(). Dan krijg ik wel weer gewoon een absolute url.
Discussie gesloten.
- Lex Reurings
-
- Gebruiker
-
- ???
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 mrt 2016 07:42 #3076
door Lex Reurings
Beantwoord door Lex Reurings in topic Joomla 3.5 logo terug naar home werkt niet
Hee, ik heb hetzelfde probleem! Met een template van JoomlArt (JA Magz).
Het logo van De Jonge Psychiater (linksboven) hoort altijd te linken naar de homepage, maar linkt nu naar het laatstgekozen item.
In Joomla 3.4.8 werkt het correct, na update naar 3.5 niet meer. Heb dit nog gecontroleerd door backup van des site in Joomla 3.4.8 terug te zetten; toen werkte het weer normaal. Daarna update naar 3.5 en opnieuw het probleem.
Zojuist ticket aangemaakt bij JoomlArt.
Heb nu tijdelijk een menu-item Home toegevoegd.
Zie website www.dejongepsychiater.nl/
Het logo van De Jonge Psychiater (linksboven) hoort altijd te linken naar de homepage, maar linkt nu naar het laatstgekozen item.
In Joomla 3.4.8 werkt het correct, na update naar 3.5 niet meer. Heb dit nog gecontroleerd door backup van des site in Joomla 3.4.8 terug te zetten; toen werkte het weer normaal. Daarna update naar 3.5 en opnieuw het probleem.
Zojuist ticket aangemaakt bij JoomlArt.
Heb nu tijdelijk een menu-item Home toegevoegd.
Zie website www.dejongepsychiater.nl/
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
22 mrt 2016 07:42 #3077
door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Joomla 3.5 logo terug naar home werkt niet
Tot zover een template aanbieder die de 5 beta's en 4 release candidates blijkbaar niet heeft getest om te kijken of zijn/haar eigen werk wel goed functioneert. :eek:
Althans, daar lijkt het wel erg op.
Althans, daar lijkt het wel erg op.
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
22 mrt 2016 07:42 #3078
door Hans van der Meer
Ah, ik had de veronderstelling dat al hun templates dit probleem zou hebben. Gelukkig valt het mee.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 mrt 2016 07:42 #3079
door Gast
Ook getest in alle browsers, blijft in elke het zelfde, keert niet terug naar de homepage maar ververst de pagina...
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
22 mrt 2016 07:42 #3080
door Hans van der Meer
Heb je die update van JoomlArt toegepast?
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 mrt 2016 07:42 #3081
door Gast
Hey Bert,
Bedankt voor de tip! Bij mijn werkt de logo link naar de homepage weer!
Groeten Hennie @Pixelfactory
Bedankt voor de tip! Bij mijn werkt de logo link naar de homepage weer!
Groeten Hennie @Pixelfactory
Discussie gesloten.