- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Error melding JLIB_APPLICATION.....
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
09 feb 2016 19:51 #3571
door
Error melding JLIB_APPLICATION..... werd gestart door
Ik heb sinds zaterdag deze melding op èèn van mijn sites.
Het vage eraan vind ik dat de site al maanden zonder problemen draait. Ik zag zaterdagnacht dat meerdere sites die ondergebracht zijn bij Argeweb niet te benaderen waren gedurende een paar uur. De boodschap dat er geen verbinding met de database gemaakt kon worden verscheen, een paar uur later werkte de websites ineens weer.
Aangezien ik niets veranderd heb gaat mijn vermoeden toch richting hosting nu of ze daar iets gedaan hebben. Ik ben er niet van op de hoogte gebracht en heb ook geen servicebericht kunnen vinden omtrent storing of onderhoudt.
Toeval of ?
Met het legen van de cache is het weg maar na een paar uur komt de melding weer terug op de homepage. JCH optimize al uitgeschakeld maar daar ligt het dus niet aan.
Iemand misschien suggesties of bekend met dit ?
JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
Het vage eraan vind ik dat de site al maanden zonder problemen draait. Ik zag zaterdagnacht dat meerdere sites die ondergebracht zijn bij Argeweb niet te benaderen waren gedurende een paar uur. De boodschap dat er geen verbinding met de database gemaakt kon worden verscheen, een paar uur later werkte de websites ineens weer.
Aangezien ik niets veranderd heb gaat mijn vermoeden toch richting hosting nu of ze daar iets gedaan hebben. Ik ben er niet van op de hoogte gebracht en heb ook geen servicebericht kunnen vinden omtrent storing of onderhoudt.
Toeval of ?
Met het legen van de cache is het weg maar na een paar uur komt de melding weer terug op de homepage. JCH optimize al uitgeschakeld maar daar ligt het dus niet aan.
Iemand misschien suggesties of bekend met dit ?
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Berichten: 25
- Ontvangen bedankjes 2
09 feb 2016 19:51 #3572
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Error melding JLIB_APPLICATION.....
Zou Argeweb misschien een oude backup teruggezet kunnen hebben dat daarom de foutmelding optreedt?
Gebruik je ook Joomla cache en zo ja heb je die al eens geleegd?
Staan de rechten nog goed op de cache map?
Gebruik je ook Joomla cache en zo ja heb je die al eens geleegd?
Staan de rechten nog goed op de cache map?
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
09 feb 2016 19:51 #3573
door
Beantwoord door in topic Error melding JLIB_APPLICATION.....
Hoi, ik heb dat ook al gechecked, genoeg ruimte. Ik neem morgen eerst contact op met de host. Ik vind het wel toevallig dat na de server plat lag ineens na maanden deze melding verschijnt voordat ik verder ga zoeken, anders rest er niets anders dan een Back-up terug te zetten. Die neem ik maandelijks dus er is geen man overboord. Het is alleen vervelend.
Ik begin toch al meer en meer te twijfelen of Argweb wel de juiste hosting is voor Joomla sites. Ik heb ook Siteground en die is toch een stuk beter ingericht om Joomla te hosten, tevens haal ik bij Siteground ook hogere snelheden. Misschien is er ook een Nederlandse host die vergelijkbaar is met Siteground of in ieder geval meer is ingericht voor Joomla.
Ik begin toch al meer en meer te twijfelen of Argweb wel de juiste hosting is voor Joomla sites. Ik heb ook Siteground en die is toch een stuk beter ingericht om Joomla te hosten, tevens haal ik bij Siteground ook hogere snelheden. Misschien is er ook een Nederlandse host die vergelijkbaar is met Siteground of in ieder geval meer is ingericht voor Joomla.
Discussie gesloten.