Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Na migratie werken templates Isis en Bluestork niet in beheergedeelte

  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Lees meer
09 feb 2016 08:24 #3581 door Meindert
Ik heb mijn website gemigreerd van de laatste 2.5-versie naar de huidige 3.4.8-versie. Alles ging goed, behalve dat in het beheergedeelte alleen de uitgeklede (basis)template te zien is. Wanneer ik één van de beschikbare Isis- of Bluestork-templates selecteer verandert er niets.

Wie weet wat ik moet doen om de Isis-template goed zichtbaar te krijgen?

Ik heb op deze site en elders op internet al naar oplossingen gezocht en uitgeprobeerd, maar tot nu toe hielp niets.

Vr.gr. Meindert

Meindert van Dijk

Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach | Ambassadeur van 'Heilzaam Groen'
Auteur van fotoboek 'Heilzame tuinen - Ziekenhuiskamer als vogelkijkhut'
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
09 feb 2016 08:24 #3582 door Hans van der Meer
Hoi Meindert, ik ben jouw probleem nog niet eerder tegengekomen. Zijn de rechten van de bestanden allemaal goed? Blue stork zit niet meer in Joomla 3, alleen Isis en Hathor. Apart dat jij die dan wel ziet.

Het is ook geen cacheprobleem?
Je zou eventueel ook de Isis-folder opnieuw kunnen uploaden om zeker te zijn dat alle bestanden daarvan aanwezig zijn.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Lees meer
09 feb 2016 08:24 #3583 door Meindert
Dank voor je reactie, hvdmeer!

De rechten waren gelijk aan een andere website, waarvan Isis wel goed getoond werd (755).

Wat Bluestork betreft denk ik dat deze van de oude site met de migratie is meegegaan.

Ik heb de Isis-, Hathor- en System-mappen opnieuw geupload, waarna de Isis-template wel goed werd getoond. Ik denk dat er bij de migratie toch ergens iets was misgegaan.

Alleen zat ik nu nog op de beheerspagina met een melding 'The template for this display is not available.' De melding verscheen ook wanneer ik de Hathor-template als standaard toewees.

Vreemd: na het toewijzen kreeg ik vervolgens bij 'Templatebeheer: Stijlen' opnieuw de Bluestork-template te zien en ontbrak de geuploade Hathor-template!

Bij 'Extensiebeheer: Beheren' zag ik dat hier de Hathor-template ontbrak, maar de Isis- en Bluestork-templates werden getoond. Nadat ik de Hathor-template had uitgeschakeld verdween de foutmelding 'The template for this display is not available.'

Wat mij betreft is het probleem hiermee volledig opgelost.

Hartelijk dank voor je adviezen, die mij op het juiste spoor brachten!

Vr.gr. Meindert


Bericht toegevoegd op 9 februari 2016 om 10:53
Vorige bericht was op 9 februari 2016 om 10:49


Waarom kan ik de topic niet op 'Opgelost' en 'Afgehandeld' zetten? Ze worden lichtgroen getoond. Bij aanklikken gebeurt er niets...

Meindert van Dijk

Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach | Ambassadeur van 'Heilzaam Groen'
Auteur van fotoboek 'Heilzame tuinen - Ziekenhuiskamer als vogelkijkhut'
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
09 feb 2016 08:24 #3584 door Hans van der Meer
Mooi dat het opgelost is. :)
Die knoppen hier werken niet helemaal 100%, ik denk dat ze inmiddels na al die jaren wat versleten zijn geraakt. ;)
Gelukkig zijn we bezig met een nieuwe versie van deze website en forum!
Soms als er geen status wordt toegevoegd bij het aanmaken van het topic kan er daarna ook achteraf deze niet aangepast worden. Ik zie dus alleen de titelnaam zonder aanpasmogelijkheden.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena