- Ontvangen bedankjes 0
Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!
Na update naar 3.4.8 werkt één template niet goed
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
26 jan 2016 12:19 #3757
door
Na update naar 3.4.8 werkt één template niet goed werd gestart door
Op aanraden heb ik een update uitgevoerd van 3.3.6 naar 3.4.8. Het proces verliep pijnloos (denk ik), maar ik heb een probleem met 1 van mijn templates.
het is een simpele site en ik gebruik twee bijna identieke templates, 1 met header en 1 zonder header. Beiden zijn gebaseerd op protostar.
Degene met header doet het goed, maar die zonder header komen de menu's "Nieuwe artikelen" en "Gebruikers Menu" over elkaar heen. Ik heb naar de posities gekeken en die zijn verschillend (1 en 7). Als je ingelogd bent is het probleem opgelost voor pagina's waar je op in gelogd MOET zijn .
Ik heb het geprobeerd met Chrome en Edge en beide geven hetzelfde beeld.
heeft iemand een suggestie?
Je zou het hier moeten kunnen zien: www.sbo-heemstede.nl/index.php?option=co...icle&id=4&Itemid=471
het is een simpele site en ik gebruik twee bijna identieke templates, 1 met header en 1 zonder header. Beiden zijn gebaseerd op protostar.
Degene met header doet het goed, maar die zonder header komen de menu's "Nieuwe artikelen" en "Gebruikers Menu" over elkaar heen. Ik heb naar de posities gekeken en die zijn verschillend (1 en 7). Als je ingelogd bent is het probleem opgelost voor pagina's waar je op in gelogd MOET zijn .
Ik heb het geprobeerd met Chrome en Edge en beide geven hetzelfde beeld.
heeft iemand een suggestie?
Je zou het hier moeten kunnen zien: www.sbo-heemstede.nl/index.php?option=co...icle&id=4&Itemid=471
Discussie gesloten.
- n9iels
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
26 jan 2016 12:19 #3758
door n9iels
Beantwoord door n9iels in topic Na update naar 3.4.8 werkt één template niet goed
Aan de module "Nieuwste Artikel" wordt de class span3 toegevoegd. Hierdoor valt deze in de inlog module.
Check bij de "Nieuwste Artikel" module even of er bij de module class suffix wat is ingevuld. Waarschijnlijk staat daar die span3
Check bij de "Nieuwste Artikel" module even of er bij de module class suffix wat is ingevuld. Waarschijnlijk staat daar die span3
Discussie gesloten.
- RVdwdb
-
- Gebruiker
-
- -
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
26 jan 2016 12:19 #3759
door RVdwdb
Beantwoord door RVdwdb in topic Na update naar 3.4.8 werkt één template niet goed
Ik zie een span 1 bij de class well van de nieuwste artikelen. Als ik deze weghaal is het goed.
Zie afbeelding
Zie afbeelding
Discussie gesloten.
- n9iels
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
26 jan 2016 12:19 #3760
door n9iels
Beantwoord door n9iels in topic Na update naar 3.4.8 werkt één template niet goed
Oeps, span1 idd
Discussie gesloten.