Zijn er werkzaamheden die je graag wilt uitbesteden, dan kan je deze hier plaatsen.
Let er op dat je een duidelijke omschrijving heeft van de werkzaamheden en ook wat je budget is.
Wij waarderen het dat wanneer er een keuze gemaak is dat dit hier gemeld wordt.

Joomla ontwikkelaar regio Amsterdam gezocht

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 jan 2016 08:19 #4004 door Gast
Ik ben op zoek naar iemand die ons wil bijstaan bij het updaten en verder ontwikkelen van een aantal sites die enige jaren geleden gebouwd zijn in joomla 1.5. Ervaring met Community Builder is een grote pre. Liefst in de buurt van Amsterdam. Mocht je interesse mail mij dan met je Joomla ervaring. Mocht je mensen kennen die eventueel interesse hebben stuur dit bericht dan door.

met vriendelijke groet,

midas buddemeijer
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
13 jan 2016 08:19 #4005 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Joomla ontwikkelaar regio Amsterdam gezocht
Hoi Midas. Ik heb de twee andere identieke topics van je verwijderd. Sowieso is het installatie/upgrade-gedeelte niet de juiste plek om een service-aanvraag te doen. Hiervoor hebben we de Marktplaats en ik heb je derde topic uit Amsterdam ook hiernaar toe verplaatst.

Ik zou ook willen verzoeken om deze aanvraag niet via de mail af te handelen conform onze forumregels en zou je ook kunnen vermelden wat hieraan de te verwachtte verdiensten zijn?

Bij service aanvragen vermelden wat het budget is en alles zo veel als mogelijk in het topic afhandelen zodat andere leden de mogelijkheid hebben om te concurreren.


Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 jan 2016 08:19 #4006 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Joomla ontwikkelaar regio Amsterdam gezocht
Budget is afhankelijk van de oplossing. Maar er is voldoende budget. maar ik vind het niet zo handig om alle reacties op het forum te hebben, zou dit liever via mail of telefoon met geïnteresseerde afhandelen, waarom kan dit niet?
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
13 jan 2016 08:19 #4007 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Joomla ontwikkelaar regio Amsterdam gezocht
Ik heb de forumregels niet opgesteld. Je hoeft hier niet alles in het openbaar te plaatsen maar mensen reageren hier wel vaak dat ze een bericht gestuurd hebben.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena