Zijn er werkzaamheden die je graag wilt uitbesteden, dan kan je deze hier plaatsen.
Let er op dat je een duidelijke omschrijving heeft van de werkzaamheden en ook wat je budget is.
Wij waarderen het dat wanneer er een keuze gemaak is dat dit hier gemeld wordt.

Opdracht voor Joomla ZZPer

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jan 2016 09:52 #4032 door Gast
Opdracht voor Joomla ZZPer werd gestart door Gast
Beste Joomla community,

Een aantal jaar geleden heb ik een serie websites gemaakt in Joomla voor de landelijke GGD's en gemeenten. Het zijn eenvoudige websites in Joomla 1.5 die gebruikt worden voor het bijhouden van werkafspraken. Vorig jaar ben ik begonnen met het samenvoegen van de content van deze losse sites in één grote Joomla 3 site, waar ieder van de oude sites aangemaakt is met een eigen menu en artikelen.

De opdrachten bestaan voornamelijk uit het in de lucht houden van een kale Joomla installatie en het beantwoorden van gebruikersvragen. Geregeld zul je een template moeten aanpassen of emails redacteurs moeten helpen met aanpassingen. Het levert me gemiddeld ongeveer 300 uur per jaar op en is relatief makkelijk werk. Ik wil ermee stoppen omdat ik in dienst ben gegaan en geen ZZP werk er meer naast doe.

Als het je wat lijkt, hoor ik dat graag,

vriendelijke groeten,

Dennis
Discussie gesloten.
  • Anja de Crom
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Nadat ik tien jaar actief was als webdesigner (de laatste zes jaar samen met Hilda Abbing in WebLab4
Meer
11 jan 2016 09:52 #4033 door Anja de Crom
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena