Zijn er werkzaamheden die je graag wilt uitbesteden, dan kan je deze hier plaatsen.
Let er op dat je een duidelijke omschrijving heeft van de werkzaamheden en ook wat je budget is.
Wij waarderen het dat wanneer er een keuze gemaak is dat dit hier gemeld wordt.

Repareren website

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
08 okt 2015 15:53 #5462 door Gast
Repareren website werd gestart door Gast
Wie wil mij helpen onze Joomla site te repareren.
De site was niet meer benaderbaar omdat iemand de inlogcodes had veranderd en niet meer wist wat hij gedaan had.
Ik heb de site door Hostnet offline laten zetten omdat de teksten niet meer aan de wettelijke normen voldeed. Er was een kans aanwezig om een boete te krijgen daarvoor. Later hebben we via Hostnet voorlopige inlogcodes gekregen en de site is weer online gezet. Het blijkt nu dat de teksten verdwenen zijn. Je kunt ze wel zichtbaar maken maar niet meer publiceren. Wie is zo goed in Joomla dat hij dat kan verhelpen en de site tevens kan Upgraden naar de nieuwste versie. Zelf ben ik een leek op dat gebied.
Wie helpt?
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
08 okt 2015 15:53 #5463 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Repareren website
Ik?
Stuur eens een e-mail of pm met meer gegevens zo als ook de inlog. Kan ik beter kijken wat er allemaal moet gebeuren.
Discussie gesloten.
  • Roeland van Anholt
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Wij kunnen u ondersteunen in het ontwerpen, realiseren, uitbreiden en onderhoud van uw website. Of u
Meer
21 apr 2017 10:06 #12457 door Roeland van Anholt
Beantwoord door Roeland van Anholt in topic Repareren website
Ik ben je graag van dienst, is het nog actueel?
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
21 apr 2017 10:19 #12464 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Repareren website
Hoi @Roeland, zou je willen stoppen met het kicken van topics die zo oud zijn? Deze is uit oktober 2015!

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena