Zijn er werkzaamheden die je graag wilt uitbesteden, dan kan je deze hier plaatsen.
Let er op dat je een duidelijke omschrijving heeft van de werkzaamheden en ook wat je budget is.
Wij waarderen het dat wanneer er een keuze gemaak is dat dit hier gemeld wordt.

Joomla en Virtuemarkt

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
27 jul 2015 17:55 #6415 door Gast
Joomla en Virtuemarkt werd gestart door Gast
Ik heb voor mijn site albinonderdelen.nl een probleem. Wie kan mij hier mee helpen? Hoeft niet voor niets.
Stuur me gerust een bericht. Is wel enige haast bij.
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
27 jul 2015 17:55 #6416 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Joomla en Virtuemarkt
Is dit een betaalde opdracht?
kan je ook de melding gewoon (tussen [ code ]-tags ) hier plaatsen, dan kan men ook gewoon helpen.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
27 jul 2015 17:55 #6417 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Joomla en Virtuemarkt
Het kan diverse oorzaken hebben zoals bv template of iets met serversite php.ini
Misschien is het alleen al bij Algemene instellingen tabblad server fout rapportage of lager of uit zetten al genoeg.
www.gavick.com/documentation/joomla/strict-standards-error-fix

lvda
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
27 jul 2015 17:55 #6418 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Joomla en Virtuemarkt
Ik verwacht dat je het beste kan wachten op een update van de plugin die deze melding verhelpt. In zoverre is het geen dringend probleem omdat het een melding is, en geen error die ervoor zorgt dat het script niet meer werkt.

Op het moment dat er "Fatal Error" in plaats van "Strict standards" staat dan is het wel een dringend probleem.

Tot de tijd dat er geen update beschikbaar is kan je de meldingen uitzetten door bij Global Configuration "Error Reporting" op "Default" te zetten.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena