Zijn er werkzaamheden die je graag wilt uitbesteden, dan kan je deze hier plaatsen.
Let er op dat je een duidelijke omschrijving heeft van de werkzaamheden en ook wat je budget is.
Wij waarderen het dat wanneer er een keuze gemaak is dat dit hier gemeld wordt.

Template laten bouwen

  • hann
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • lilili
Meer
30 mrt 2015 18:01 #8093 door hann
Template laten bouwen werd gestart door hann
In het verleden heb ik een aantal keren een poging gedaan om van scratch zlf een joomla template te bouwen. Is nooit gelukt en ik had en heb te weinig doorzettingsvermogen om dit alsnog op te pakken. Mijn tactiek is vervolgens altijd geweest om een reeds bestaande (gratis) template om te bouwen door de afbeeldingen te vervangen. Resultaat acceptabel.

Maar nu heb ik wat meer eisen voor het uiterlijk van mijn site en daar kan ik geen passend template voor vinden. Dus wil ik er een laten bouwen. Iemand een idee waar dit voor een schappelijke prijs kan?

lalala
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
30 mrt 2015 18:01 #8094 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Template laten bouwen
Ik heb je topic verplaatst omdat je eigenlijk vraagt om een serviceverlening.
Dan gaat het er ook om, wat is budget?

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Robert
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
30 mrt 2015 18:01 #8095 door Robert
Beantwoord door Robert in topic Template laten bouwen
Op het forum zijn (waaronder ik) een aantal leden die templates maken, ombouwen of verbouwen. Dus het is meer wat je precies wilt, binnen welk budget en op welke termijn? Als je dat in deze thread kunt zetten kunnen we je een prijs sturen.

Yolknet - all for web
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
30 mrt 2015 18:01 #8096 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Template laten bouwen
De meest schappelijke prijs is mogelijk als uitgegaan wordt van een bijna gratis template. Deze zijn er al voor rond de 60 dollar. Zie themeforest en bijvoorbeeld rockettheme voor voorbeelden. Deze templates kunnen aangepast worden qua uiterlijk en ook qua functionaliteit. Door een zeer scherp uurloon is zo voor een zeer schappelijke prijs een unieke, professionele website te maken.

Graag een om als meer interesse gewenst is over de inschatting van de prijs.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena