Zijn er werkzaamheden die je graag wilt uitbesteden, dan kan je deze hier plaatsen.
Let er op dat je een duidelijke omschrijving heeft van de werkzaamheden en ook wat je budget is.
Wij waarderen het dat wanneer er een keuze gemaak is dat dit hier gemeld wordt.

Vraag tot ontwikkelen module/component

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
04 nov 2014 19:08 #9112 door Gast
Hallo,

Ik weet niet of ik hier op het juiste adres ben maar anders hoor ik het wel.

Ik wil graag een nieuwe joomla site opzetten (dit is voor mij nog geen probleem) alleen ik wil dit keer iets specifieks wat ik niet zelf kan ontwikkelen.

Ik wil op mijn website een soort artikelen kunnen plaatsen waarbij mensen een donatie kunnen doen. Zodra er een bepaald bedrag bereikt is, wat per artikel in te stellen is, moet ik een mailtje ontvangen. Ik wil ook graag dat er artikel een soort metertje te zien is hoeveel er op dat artikel al "gedoneerd/gestort" is.

Bestaat er toevallig al zoiets dergelijks? Zo niet, kan iemand deze (tegen betaling) voor mij ontwikkelen?

Joomla is geen must, zou wel fijn zijn.

Als jullie een andere site weten waar ik dit soort opdrachten/verzoeken kan plaatsen hoor ik het graag.

Alvast bedankt voor de reacties.
[edit hvdmeer] Ik heb je topic verplaatst naar serviceaanvragen, hier is dit forumonderdeel voor.
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
04 nov 2014 19:08 #9113 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Vraag tot ontwikkelen module/component
Hallo,

misschien heb je aan onderstaande extensie wat.
extensions.joomla.org/extensions/e-commerce/donations/7094

Je kan meerdere donatie campagnes open en bij iedere campagne kan je ook een meter instellen.

Of de optie er is of je een mailtje krijgt bij een bepaald bedraag dat zou je de makers moeten vragen.

Groeten Ron
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
04 nov 2014 19:08 #9114 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Vraag tot ontwikkelen module/component
Beste,

Ik heb deze ( demo.joomdonation.org/ ) ook gebruikt. Die is de beste volgens mij.

Die heeft ook heel goede support. Als u ooit een probleem zou hebben, kunt u bijna alles met hulp van deze oplossen.

Groetjes
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena