Zijn er werkzaamheden die je graag wilt uitbesteden, dan kan je deze hier plaatsen.
Let er op dat je een duidelijke omschrijving heeft van de werkzaamheden en ook wat je budget is.
Wij waarderen het dat wanneer er een keuze gemaak is dat dit hier gemeld wordt.

Beste website builder ?

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
26 jan 2015 09:44 #9122 door Gast
Beste website builder ? werd gestart door Gast
Beste allen,

Ik ben zelf geen IT'er, en ik kan geen mooie websites maken, vandaar dat ik een all in website builder zoek. Het gaat om een eigen zaak, dus tekst, foto's en misschien een webwinkel. Op internet lees ik ook veel klachten. Ik zoek gewoon een goede partij, waar ik meerdere websites kan maken en zelf aanpassen. Waar kan ik het beste een volledige all in, website builder, nemen? Bedankt!

(PS een eigen domeinnaam heb ik al)
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
26 jan 2015 09:44 #9123 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Beste website builder ?
Hoi fisfanat, ik heb je topic verplaatst van websites/internet algemeen naar Service aanvragen aangezien je een commerciele dienst vraagt. In dit forumonderdeel kan men reageren op je vraag.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Joris85
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
26 jan 2015 09:44 #9124 door Joris85
Beantwoord door Joris85 in topic Beste website builder ?
Ha Fisfanat,

Zoek je een bedrijf die je bijstaat of een builder die heel simpel is om het zelf te maken.
Als je het zelf met een builder wilt doen zou ik kiezen voor een standaard template waar al een hikashop theme in verwerkt zit.
Even theme online zetten met al alles erin lijkt soms erg makkelijk en de eerste stap is snel gedaan, maar voor de instellingen en afwerken zou ik wel een handig iemand aanraden ;-)

Wil je meer maatwerk en een eigen huisstijl:
Wij bouwen websites op maat en werken aandachtig aan elke website. Dus als je een goedkope partij zoekt zijn wij niet de beste partij ;-) We bouwen dan met Joomla en Hikshop gecombineerd. Dit kan op basis van een standaard template maar onze voorkeur is bouwen vanaf een ontwerp.

www.stip.nl


Succes!
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
26 jan 2015 09:44 #9125 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Beste website builder ?
Beste fisfanat,

IK zou een template uitzoeken bij templatemonster of themeforest. De template hoeft niet geheel te voldoen. De template kan eenvoudig aangepast worden naar de stijl zoals je in gedachte hebt. Zodra de aangepaste template geinstalleerd is kan je zelf de teksten aanpassen en/ of je producten toevoegen.

Groet,

www.dutch-html
Discussie gesloten.
  • Ton Kemp
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Online marketeer @ ViatriX en Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch, Docent Marketing @ Avans Hogesch
Meer
26 jan 2015 09:44 #9126 door Ton Kemp
Beantwoord door Ton Kemp in topic Beste website builder ?
Beste Fisfanat,
Een website heeft altijd een doel. Om dat doel te bereiken moet je de website goed opzetten en inrichten. Veel dingen zie je niet aan de voorkant, maar ziten verstopt in de achterkant. Dit soort kennis is natuurlijk overal op internet te vinden.
Maar je bereikt je doelen het snelste als je gebruik maakt van kennis en ervaring van experts. Zodat jjij bezig kunt zijn met die dingen waar jij goed in bent.

Wil je gebruik maken van mijn kennis van Joomla en internet marketing?
Neem dan gerust contact op en schakel mij in als "All in website builder"!

Gegevens staan hieronder...

ton

Online marketeer @ Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch
Customer Journey Manager @ViatriX.nl
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
26 jan 2015 09:44 #9127 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Beste website builder ?
Beste fisfanat,

Vandaag is het echter niet genoeg om enkel een website te hebben. Uw website moet een sterke indruk op de bezoeker achterlaten dus moet deze er aantrekkelijk en mooi uitzien zodat de bezoeker ziet dat u aandacht hecht aan elk detail. Daarmee groeit het vertrouwen in de ogen van de bezoeker en zal die gemakkelijker en met plezier beslissen om uw klant te worden.


Dat kunt u moeilijk met een web builder bereiken. Het is beter om een website te laten maken door de mensen met de ervaring. Daar zal u meer van profiteren.



Magneticweb is een bedrijf uit Gent dat echt echt goede en aantrekkelijke websites maakt voor zeker en vast de laagste prijs in de omgeving.


Ik ben zeker dat u meer dan tevreden zal zijn met hun dienste.





Groetjes
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
26 jan 2015 09:44 #9128 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Beste website builder ?
Ik zou wix gebruiken. Zie nl.wix.com/ . De grootste kracht is dat het 'eenvoudig' in gebruik is. Nadeel is dat je geen responsive (dus automatisch goed leesbaar op tablets en telefoons) templates hebt.

Volgens het overzicht op www.websitebuilderexpert.com/website-builders-comparison-chart/ is Squarespace krachtiger. Squarespace heeft wel responsive templates en kan later ook je website exporteren. Mijn ervaring is dat het vaak sneller is om een website die gemaakt is in Wix of Squarespace na te bouwen als de klant een eigen cms als WordPress of Joomla wil hebben.

Doordat beide een gratis optie hebben, kan je eenvoudig bekijken welke je het beste vindt werken.

Success.

Dutch-html.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena