Zijn er werkzaamheden die je graag wilt uitbesteden, dan kan je deze hier plaatsen.
Let er op dat je een duidelijke omschrijving heeft van de werkzaamheden en ook wat je budget is.
Wij waarderen het dat wanneer er een keuze gemaak is dat dit hier gemeld wordt.

Joomla sitebeheerder gezocht

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
21 nov 2014 20:04 #10710 door Gast
Joomla sitebeheerder gezocht werd gestart door Gast
Voor een kleine professionele vereniging zoek ik met spoed een zelfstandige sitebeheerder die haar website kan onderhouden. De site is gebouwd in Joomla en maakt verbruik van een aantal standaardextensies, zoals Kunena, RS Forms, ccIDEAL, Acyba Mailer, DocMan en nog een paar. Het gaat om enkele uren per week technische support, en af en toe een project zoals de site upgraden of functionaliteit toevoegen. Als je interesse heb stuur me een PM waarin je je beschikbaarheid in de komende tijd en je uurtarief meldt.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
21 nov 2014 20:04 #10711 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Joomla sitebeheerder gezocht
Geachte mevrouw/heer,

Uw advertentie spreekt mij erg aan. De gevraagde vaardigheden bezit ik. Uw site te onderhouden en aan te passen ligt mij. De door u genoemde extenties kan ik toepassen in een Joomla 3 omgeving.
[edit hvdmeer]Inhoudelijk commerciële reactie verwijderd. Er wordt gevraagd om reactie via PM, dit is ook de normale gang van zaken in dit forum.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena