Zijn er werkzaamheden die je graag wilt uitbesteden, dan kan je deze hier plaatsen.
Let er op dat je een duidelijke omschrijving heeft van de werkzaamheden en ook wat je budget is.
Wij waarderen het dat wanneer er een keuze gemaak is dat dit hier gemeld wordt.

Hikashop Freelancer gevraagd

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 feb 2017 09:19 #11762 door Gast
Hikashop Freelancer gevraagd werd gestart door Gast
Beste Freelancer,

Heb jij de skils om voor een site met hikashop als shop extensie, een extraatje uit te voeren.
Aarzel dan zeker niet om me te contacteren.

Wat ik nodig heb is het volgende:
Bij het bestellen van een product (belegd broodje) zou ik een pop up willen die opties laat zien met zowel dropdown als checkbox mogelijkheden.
Het gaat over het bestellen van een belegd broodje, waarin eerst de keuze gemaakt wordt met een dropdown welke broodsoort, en daarbij enkele selectievakjes (checkbox) waarin de saus/groenten etc. kan gekozen worden.
In bijlage een voorbeeldje.

Dit alles zou via een "override view" tot stand moeten komen.

Ik hoop spoedig de juiste expert via deze weg te vinden.
Alvast bedankt om dit topic even te lezen, en indien meer info gewenst neem zeker contact met me op.

Groeten

Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
11 feb 2017 14:14 #11763 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Hikashop Freelancer gevraagd
@wimm72,

Hiervoor kan je contact met mij opnemen of via mijn contactformulier , dan spreken we het eea even met elkaar door.
De web werkzaamheden die ik doe, doe ik gratis als daar tegenover een donatie aan de iFred Foundation staat.

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Nico van Leeuwen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • x
Meer
11 feb 2017 21:53 #11764 door Nico van Leeuwen
Beantwoord door Nico van Leeuwen in topic Hikashop Freelancer gevraagd
@wimm72

Je kunt me altijd bereiken via de methodes op mijn site .
Ik help je graag.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena