Zijn er werkzaamheden die je graag wilt uitbesteden, dan kan je deze hier plaatsen.
Let er op dat je een duidelijke omschrijving heeft van de werkzaamheden en ook wat je budget is.
Wij waarderen het dat wanneer er een keuze gemaak is dat dit hier gemeld wordt.

Hulp nodig bij ontwerpen template/website voor een ANBI stichting

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
23 apr 2017 15:02 #12515 door Gast
Voor een ANBI (non profit) stichting in Den Haag bij ik opzoek naar iemand die mij kan helpen met het creëren van een template / website in Joomla.

Webserver en installatie van laatste joomla versie is al gedaan. Website teksten zijn al aanwezig. Dus gaat echt alleen om de grafische kant inrichten en ontwerp.

Omdat het een ANBI Stichting betreft is de vergoeding gering (ca. € 100).


Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
23 apr 2017 18:32 #12516 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Hulp nodig bij ontwerpen template/website voor een ANBI stichting
Hoi Peter, ik heb je topic verplaatst aangezien het een betaalde service vraag is. Graag wil ik je er op wijzen dat wij hier graag transparant werken naar onze leden van het forum, dit staat in het reglement:

Vermeld bij service-aanvragen wat het budget is en handel alles zoveel mogelijk in het topic af zodat andere leden de mogelijkheid hebben om te concurreren.

Alleen reactie via de mail is niet echt transparant. :)

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
23 apr 2017 18:39 #12517 door Gast
Bedankt. Hans. Het mag natuurlijk gewoon via het forum.
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
03 mei 2017 20:11 #12684 door Fred
Hoi,

IK kan je denk ik wel helpen, zie www.ifred.nl voor de voorwaarden (donatie).

Fred

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena