Zijn er werkzaamheden die je graag wilt uitbesteden, dan kan je deze hier plaatsen.
Let er op dat je een duidelijke omschrijving heeft van de werkzaamheden en ook wat je budget is.
Wij waarderen het dat wanneer er een keuze gemaak is dat dit hier gemeld wordt.

Joomla expert die tegen betaling kan helpen bij problemen

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
20 jun 2017 09:26 #13466 door Gast
Goedemorgen,
Momenteel ben ik een nieuwe site aan het maken voor mijn werk echter mijn kennis is beperkt. Ik ben op zoek naar iemand die kan helpen met het overzetten van de joomla site naar een andere server als de site klaar is en die ik daarna kan inschakelen bij technische problemen en vragen. Ben jij dat? stuur even een berichtje naar [email protected] liefst in flevoland of Friesland dat is mooi dichtbij.
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
27 jun 2017 08:40 #13568 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Joomla expert die tegen betaling kan helpen bij problemen
Op zich niet heel spannende zaken wanneer je er het een paar keer gedaan hebt, heb je al iemand gevonden?
Mocht je interesse hebben, je kan ook altijd bij een gebruikersgroep een keer langskomen. Ik weet niet of Heerenveen een beetje in de buurt ligt voor je: www.joomlacommunity.nl/agenda/joomla-geb...rsgroepen/heerenveen

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
03 jul 2017 11:53 #13681 door Gast
Goededag Emma77,

Ik wil je wel tegen een vergoeding helpen met het opzetten en onderhouden van je website.
Mijn jarenlange ervaring met Joomla en andere content management systemen zal daar zeker bij helpen.
Wil je gebruik maken van mijn expertise neem dan in eerste instantie contact met mij op via mijn e-mail adres:
[email protected]

Groetjes
R van den Bogaart
Discussie gesloten.
  • renem
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • MulderMedia.nl
Meer
04 jul 2017 20:23 #13696 door renem
Heb je net een PM gestuurd Emma.

MulderMedia.nl Onweerstaanbare websites, overtuigende inhoud!
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
05 jul 2017 07:41 #13704 door Gast
Hans dat lijkt me super leuk! ik woon vlakbij Heerenveen (oosterzee) dus ik kom zeker een keer langs! ik wil er graag meer van leren. Ik kom al een heel eind al zeg ik het zelf maar leer graag bij ;)
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena