Zijn er werkzaamheden die je graag wilt uitbesteden, dan kan je deze hier plaatsen.
Let er op dat je een duidelijke omschrijving heeft van de werkzaamheden en ook wat je budget is.
Wij waarderen het dat wanneer er een keuze gemaak is dat dit hier gemeld wordt.

Joomla hulp gezocht in Oost-Vlaanderen

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
08 jul 2017 13:38 #13733 door Gast
Als organisatie die lessen muziek, dans en yoga organiseert zijn we op zoek naar iemand die veel ervaring heeft met het opzetten van een Joomla-website. We gebruiken steeds templates van Rocketthemes en er werd al een sjabloon aangekocht.

Hopelijk vinden we langs deze weg iemand die ons hierbij kan helpen (uiteraard tegen een afgesproken bedrag).

Vriendelijke groeten,
Musicatplay Vzw
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
10 jul 2017 03:37 #13740 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Joomla hulp gezocht in Oost-Vlaanderen
@musicatplay,

Hoi, ik zou jullie wel van dienst kunnen zijn. In principe maak ik persoonlijk om niet websites en mag de organisatie waarvoor is deze maak zelf bepalen welk bedrag zij willen doneren voor het goede doel. Je leest hier alles over op mijn website ( www.ifred.nl ). Lijkt het je wat dan kan je reageren via het contactformulier van mijn website .

groet,

Fred

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Joris85
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
18 jul 2017 08:19 #13868 door Joris85
Beantwoord door Joris85 in topic Joomla hulp gezocht in Oost-Vlaanderen
Beste Musicatplay,

Moet ik in de buurt van Oost-Vlaanderen wonen? :-)
Ik bouw 8 jaar in Joomla bij stip.nl en kan je bijstaan waar nodig.

Je kan me sturen wat voor wensen je hebt met de website en kunnen we overleggen wat daar een goede aanpak voor is.

Hartelijke groet,
Joris Stolker
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena