Zijn er werkzaamheden die je graag wilt uitbesteden, dan kan je deze hier plaatsen.
Let er op dat je een duidelijke omschrijving heeft van de werkzaamheden en ook wat je budget is.
Wij waarderen het dat wanneer er een keuze gemaak is dat dit hier gemeld wordt.

Joomla expert die helpt met aanpassen van een template op basis van gewenst design en implementatie.

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
22 sep 2017 21:43 #14980 door Gast
Hallo Joomla enthousiastelingen,
Wij, stichting de Energy Battle uit Hoofddorp, zijn zeer actief om sportverenigingen en scholen te helpen bij het besparen van energie verbruik.
We doen dit middels een slim meetsysteem, voorlichting en wedstrijden wie de meeste energie kan besparen gedurende een wedstrijd van een jaar.
We doen dit op vrijwillige basis en worden hierbij ondersteunt door gemeentelijke instellingen.
Afgelopen jaar was een groot succes en komend jaar gaan we nog veel meer doen.

We hebben op het ogenblik een simpele website gebaseerd op Joomla 3.x
Omdat we meer battles krijgen en meer exposure, willen we de huidige website een betere look en feel geven en de functionaliteit uitbreiden binnen onze mogelijkheden.
We hebben een vrijwilliger die zich bezig houdt met het design van de website en met de gewenste structuur er achter.
We hebben echter geen Joomla expert die ons kan helpen in de zin van:
- het vinden en eventueel aanpassen van een template die zo goed mogelijk matcht met het gewenste design
- het helpen implementeren van de Joomla site.

Wie voelt zich geroepen door dit prachtige initiatief om ons te helpen een mooie en functionele website te maken met een enthousiaste vrijwilligers groep?
Bijvoorkeur iemand in de buurt van Hoofddorp.


Voor meer achtergrond informatie:
www.energybattle.nu
www.haarlemmermeergemeente.nl/nieuws/ene...cholen-en-sportclubs

Met vriendelijke groet,
Gerard.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
19 nov 2017 17:52 #15598 door Gast
Hi Gerard,

Mogelijk kan ik je helpen. Ik zit helaas niet in de buurt van Hoofddorp, maar Utrecht. Uiteraard kunnen we ook videobellen als je dat wat lijkt. Je mag mij altijd een berichtje sturen als dat geen probleem is.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena