Zijn er werkzaamheden die je graag wilt uitbesteden, dan kan je deze hier plaatsen.
Let er op dat je een duidelijke omschrijving heeft van de werkzaamheden en ook wat je budget is.
Wij waarderen het dat wanneer er een keuze gemaak is dat dit hier gemeld wordt.

BV zoekt snelcursus online

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
16 nov 2017 09:45 #15576 door Gast
BV zoekt snelcursus online werd gestart door Gast
Geachte heren,

Eerder gebruikte ik altijd WYSİWYG voor onze projecten. Nu wil ik overstappen naar Joomla en heb de introductie al achter de rug. Wel loop ik een aantal barrieres tegen. Na een template geupload te hebben kan ik sommige wijzigingen vanuit de admin panel niet zichtbaar maken op de gepubliceerde website, om een voorbeeld te geven.

Daarom ben ik op zoek naar iemand die mij online een dagje snelcursus kan geven. Tijdens de online cursus laat ik even zien hoever ik ben en waar ik tegenaan loop. De bedoeling is dat ik aan het einde van de dag antwoord heb op al mijn vragen.

Uiteraard betaald. De kosten en tijdstip kunnen wij direct bespreken. Facturatie wordt gedaan vanuit een BV.

Bel gerust om het te bespreken: 020 820 38 69

Hartelijk dank,

LvBergen
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
16 nov 2017 10:30 #15580 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic BV zoekt snelcursus online

Geachte heren,
......


Er zijn ook vrouwen hier die je misschien van dienst kunnen zijn of heb je dat liever niet? ;)

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
26 nov 2017 10:15 #15642 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic BV zoekt snelcursus online
Ik wou dat ik in 1 dag joomla had kunnen leren ;-) Zou zeggen stel gewoon de vragen via dit forum en leer gaandeweg joomla kennen. Joomla leer je nou eenmaal niet in 1 dag.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
06 dec 2017 11:18 #15722 door Gast
Beantwoord door Gast in topic BV zoekt snelcursus online
Inderdaad, ik merk dat ik Joomla nu onder de knie krijg. Ik vind het nog wel altijd moeilijk om een extensie te installeren en te gebruiken. Wellicht doe ik wat fout bij de integratie van een extern element.

Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
06 dec 2017 11:19 #15723 door Gast
Beantwoord door Gast in topic BV zoekt snelcursus online

Geachte heren,
......


Er zijn ook vrouwen hier die je misschien van dienst kunnen zijn of heb je dat liever niet? ;)

Groeten Ron :)


Altijd welkom ! :D
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena