Zijn er werkzaamheden die je graag wilt uitbesteden, dan kan je deze hier plaatsen.
Let er op dat je een duidelijke omschrijving heeft van de werkzaamheden en ook wat je budget is.
Wij waarderen het dat wanneer er een keuze gemaak is dat dit hier gemeld wordt.

GEZOCHT: Webshop aanpassen

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 apr 2018 14:25 #16802 door Gast
GEZOCHT: Webshop aanpassen werd gestart door Gast
Beste Forum leden,

Wij zijn een startup lifestyle/fashion brand van Nederlandse bodem genaamd WILDSOUL. Wij hebben enkele maanden geleden
een webshop laten opzetten.

In de tussentijd heeft het stil gestaan, nu zijn wij bezig met een restart met veel nieuwe ideeën, producten en online content. Helaas werken niet alle plug-ins meer optimaal daarnaast zijn er een aantal foutmeldingen. De webhop moet ook aangepast worden en optimaal benut kunnen worden.

De persoon die ons heeft voorzien van de webshop destijds is helaas niet meer beschikbaar voor zijn diensten.

Wij zijn met spoed op zoek naar iemand in de regio Rotterdam om ons te ondersteunen.


M.v.g,

Edit hvdmeer: gegevens verwijderd



Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
19 apr 2018 12:49 #16826 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic GEZOCHT: Webshop aanpassen
Hoi Wildsoul, er is een gebruikersgroep actief in Rotterdam. Wellicht dat één van de bezoekers daar kan helpen?
Hier is hun laatste verslag: www.joomlacommunity.nl/nieuws/gebruikers...terdam-16-april-2018

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
19 apr 2018 17:08 #16827 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic GEZOCHT: Webshop aanpassen
Misschien is wat aanvullende info een idee.
Is het joomla? Welke extensies geven fouten? Waarom wordt de oorspronkelijke bouwer daar niet op aangesproken? Is er al een betalingsmodule aangemaakt en welke?
Discussie gesloten.
  • Drees
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
26 sep 2018 07:57 #17752 door Drees
Beantwoord door Drees in topic GEZOCHT: Webshop aanpassen
Ik heb redelijk wat ervaring met virtuemart. Het uploaden van 500 en meer producten is ondertussen een specialiteit geworden. Het maken van cronjobs voor het automatisch uploaden van producten is mij niet vreemd.
Ik heb net de site bekeken en er staan nu maar 2 producten op. Wat is precies de bedoeling?
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
27 sep 2018 04:47 #17753 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic GEZOCHT: Webshop aanpassen
Ik heb geen reactie op dit forum gezien na je eerste bericht @WILDSOUL# . Het is niet meer dan normaal om op vragen te antwoorden. Indien hier niet snel een reactie op komt sluit ik dit topic en strip website gegevens.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena