Zijn er werkzaamheden die je graag wilt uitbesteden, dan kan je deze hier plaatsen.
Let er op dat je een duidelijke omschrijving heeft van de werkzaamheden en ook wat je budget is.
Wij waarderen het dat wanneer er een keuze gemaak is dat dit hier gemeld wordt.

Hulp omgeving Geldermalsen / Betuwe

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
22 mei 2018 09:45 #16969 door Gast
Hulp omgeving Geldermalsen / Betuwe werd gestart door Gast
Goedemorgen, jaren terug heb ik mijn website gemaakt met DreamWeaver, ben intussen overtuigd van de kracht van Joomla en ben nu bezig met het ontwerpen/toepassen van Joomla maar mis ervaring om een goed resultaat te krijgen (Ik heb een menu van Shape5.com maar waar ik oa tegenaan loop is een goed mobiel menu, een goed menu voor op tablet, invoegen van extra tekstblokjes boven het menu, soepel vervangen van de oude website etc etc). Ik woon in Geldermalsen (West Betuwe) en zoek iemand met meer ervaring in de regio waar ik een keer langs kan gaan of regelmatig mee kan overleggen. Wie is bereid ervaringen te delen en mij wat tips te geven ?
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
28 dec 2018 20:02 #18529 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Hulp omgeving Geldermalsen / Betuwe
Hoi Johan, heb je nog iemand kunnen vinden? Er zijn sowieso gebruikersgroepen in Arnhem, Utrecht en Den Bosch die je kan bezoeken.
www.joomlacommunity.nl/agenda

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena