Zijn er werkzaamheden die je graag wilt uitbesteden, dan kan je deze hier plaatsen.
Let er op dat je een duidelijke omschrijving heeft van de werkzaamheden en ook wat je budget is.
Wij waarderen het dat wanneer er een keuze gemaak is dat dit hier gemeld wordt.

Website updaten en beveiligen met een SSL certificaat, enz.

  • G.Lasonder
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 jan 2019 09:35 #18669 door G.Lasonder
Als stichting hebben we een website die op zich goed draait maar (nog) niet beveiligd is met een SSL certificaat.
Ook draait de site op een verouderde PHP versie en moeten er diverse extenties geupdate worden.

We zijn een stichting gezeteld in Drenthe en hebben maar een beperkt budget, wie kan ons helpen?
Het gaat om:
1. De website beveiligen met een SSL certificaat en dat je slotje krijgt op de URL.
2. De website draait nog op een verouderde PHP versie, deze zou geupdate moeten worden.
3. Dan de update nog voor de website.
Onze website: www.duogolf.eu
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
10 jan 2019 09:39 #18670 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Website updaten en beveiligen met een SSL certificaat, enz.
PHP updaten kan toch altijd via de hoster? Je draait een Joomla versie die prima werkt op in ieder geval PHP 7.2 (extensies weet ik dan weer niet)
En een certificaat is in principe ook nog prima gratis (en makkelijk) te regelen bij Letsencrypt.
Of mist er gewoon wat Joomla ervaring?

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
10 jan 2019 10:16 #18671 door Rondeb
Zoals @Hans al zegt kan je via hosting zelf je PHP versie updaten bekijk deze handleiding maar eens.

Ik zie dat de je draait met Plesk en dat je hosting alleen betaalde SSL aanbied.
Dus de gratis Letsencrypt SSL is niet mogelijk.

Ik stuur u een pm.

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Maurice Molenaar
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • -
Meer
10 jan 2019 10:41 #18673 door Maurice Molenaar
Beantwoord door Maurice Molenaar in topic Website updaten en beveiligen met een SSL certificaat, enz.
Goedemiddag,

Ik wil jullie wel helpen met het onderhoud, ook voor een klein prijsje. :)
Stuur me gerust een bericht als je interesse hebt.

Maurice
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena