Zijn er werkzaamheden die je graag wilt uitbesteden, dan kan je deze hier plaatsen.
Let er op dat je een duidelijke omschrijving heeft van de werkzaamheden en ook wat je budget is.
Wij waarderen het dat wanneer er een keuze gemaak is dat dit hier gemeld wordt.

Joomla expert Den Helder en omstreken

  • B.Marten
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
04 nov 2019 20:47 #20276 door B.Marten
Joomla expert Den Helder en omstreken werd gestart door B.Marten
Voor mijn eigen website en mijn eigen zzp onderneming zoek ik een joomla expert met uitgebreide kennis van "joomla". het liefst uit de buurt die samen met mij op kantoor mijn website kan inrichten. Ik maak zelf al vanaf dag 1 gebruik van joomla maar heb er te weinig tijd voor en wil graag een stapje verder. Door samen op kantoor te zitten hebben we korte lijntjes en kunnen we het snel realiseren. Uiteraard betaald.
Discussie gesloten.
  • Jheroen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Hallo
Meer
05 nov 2019 08:32 #20277 door Jheroen
Beantwoord door Jheroen in topic Joomla expert Den Helder en omstreken
Helaas, Den Helder is wat ver weg, je ziet geen andere opties tot samenwerking (op afstand)?

Joomlapartner , websites - maatwerk - migratie - design - onderhoud
Joomlahostingsupport , Joomla! SSD hosting -
Discussie gesloten.
  • Etien
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
06 nov 2019 19:12 #20281 door Etien
Beantwoord door Etien in topic Joomla expert Den Helder en omstreken
-
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
23 nov 2019 06:54 #20376 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Joomla expert Den Helder en omstreken
Hoi,

Ik kom zelf ook uit Den Helder maar woon er niet meer!
Ik kan je helpen. Voor het werk wat ik doe krijg je geen factuur (ik werk dus gratis). Als je tevreden bent met het resultaat (wat we uiteraard wel vooraf bespreken) dan verwacht ik dat je een donatie doet voor mijn foundation (zie www.ifred.nl ). Op deze manier helpen we elkaar.

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena