Zijn er werkzaamheden die je graag wilt uitbesteden, dan kan je deze hier plaatsen.
Let er op dat je een duidelijke omschrijving heeft van de werkzaamheden en ook wat je budget is.
Wij waarderen het dat wanneer er een keuze gemaak is dat dit hier gemeld wordt.

Webshop / catalogus mode

  • Jeroen (Alias BamiSalami)
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
22 jun 2020 08:05 #21431 door Jeroen (Alias BamiSalami)
Webshop / catalogus mode werd gestart door Jeroen (Alias BamiSalami)
Gedachte. wie kan me helpen.
We hebben een website, deze mag inmiddels aardig aangepast worden maar we willen naast de standaard zaken als bedrijfsinfo, geschiedenis etc. etc. ook een soort catalogus / webshop eromheen gaan bouwen.
Zelf vind ik Joomla nog heel fijn maar ben er niet getrouwd mee.
Wat wil ik.
product categorie (MDF voorbeeld)
|- Producttype (MDF Medite 244x122)
|- omschrijvingen
|- Varianten dus , 3,4,6,8,10,12,15,18 mm etc.etc) Deze als een soort lijst eronder
Voorbeeld:
Voorbeeld

Ben je niet ingelogd, dan geen prijzen. Ben je wel ingelogd dan een standaard prijs. We willen wel de mogelijkheid hebben klanten in speciale prijsgroepen te zetten.
Ook willen we de mogelijkheid hebben om een bestand te kunnen downloaden. Dit is vaak nodig omdat we in de bouw zitten. Ongeachte of je ingelogd moet zijn of niet mag je dit bestand (of meerdere) downloaden.

Nu het leukste, customs field en prijs berekening.
We moeten op artikelnivo kunnen aangeven of de prijs in stuks is of in m2.
Bij aantal per stuk dan gewoon simpel aantal x prijs (met een staffel, dus 1 stuks is prijs 10 euro, bij 5stuks wordt de prijs 9 euro en bij 10 stuks wordt de prijs 8 euro als voorbeeld)
Is de prijs per m2 dan moet het systeem werken met aantal * lengte * breedte * prijs. en ook hier een stafel. losse stuks is prijs x en bij een pak bijvoorbeeld wordt de prijs y.

Het zou fijn als het -1- intergratie met joomla is. We gebruiken zelf altijd yootheme pro als pagebuilder. Vinden we fijn en werkt simpel.
We willen graag heel veel zelf doen helaas omdat dit het onderhoud en het leerproces altijd handig maakt.

We gaan geen grote bedragen aan uitgeven omdat de verwachting is dat er B2B weinig gebruik gemaakt gaat worden maar we willen wel eventjes proeven of we zo een markt kunnen aanspreken. We willen namelijk niet aan particulieren verkopen.

Dus bij registratie zou het mooi zijn dat er altijd om een KvK gevraagd wordt of een Bedrijfsnaam.

Wat ik ook graag wil hebben zijn de bekend filtermogelijkheden.
Dus Selecteer een verlijming en je zit de artikelen met de juiste verlijming
Selecteer een dikte en je ziet alles in die dikte etc. etc.
Wie kan een mooi framework opzetten zodat we dit daarna zelf goed gaan vullen. (fotos omschrijvingen etc. etc., mooiste zou zijn upload van een artikelbestand.)
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
30 jun 2020 09:09 #21456 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Webshop / catalogus mode
Hoi,

Dit kan met Hikashop gedaan worden.
Je mag mij contacten.

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Robert
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
01 jul 2020 12:56 #21483 door Robert
Beantwoord door Robert in topic Webshop / catalogus mode
"Gedachte. wie kan me helpen."
Ik :D

Voor je vraag heb je een webshop-extensie nodig. Bekende zijn Virtuemart, Hikashop, Eshop en J2Store. Wij (Yolknet) hebben met alle vier de extensies ervaring. Wil je me een bericht sturen met meer informatie over je vragen en wensen?

Yolknet - all for web
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena